Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Enterse 3 uurs-cross  (gelezen 1011 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 194
Enterse 3 uurs-cross
« Gepost op: 03-04-2010, 19:45 »

Offline member

  • *****
  • Berichten: 194
Re: Enterse 3 uurs-cross
« Reactie #1 Gepost op: 11-04-2010, 19:43 »
Dan sluit ik dit topic ook maar weer  :) .
 
Gisteren om 9.30 uur met zo'n 150 rijders in Bornebroek. Van 10.30 uur tot 11.30 uur mochten we het parcour verkennen. Het bleek een rondje met enduro hindernissen, zie bovenstaande website, of een iets langer rondje sluip door kruip door. Na de hindernissen de akkers op met verschillende springbulten en kombochten. Vervolgens een parcour met een stukkie bos, knippen en nog meer akkers. Om 11.30 al knetter zwaar, diepe sporen en heel veel hele losse grond. Mijn maat en ik allebei 2 verkenningsrondes gereden...eigenlijk 1 te veel gezien onze conditie.
 
Om 12.00 uur startte de kwalificatieronde en we kwamen niet verder als de 116ste plaats. Daarna een Le Mans start met 75 rijders en wij hadden afgesproken om steeds na 2 rondes te wisselen en de transponder op de andere motor te bevestigen. Het parcour werd steeds zwaarder en de echte crossers vlogen ons voorbij. Helemaal stuk aan het einde van dag keken we terug op een mooi evenement georganiseerd door de Enterse Motor Club. Volgend jaar zijn we weer van de partij!
 

Le Mans start
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Enterse 3 uurs-cross
« Reactie #2 Gepost op: 11-04-2010, 20:54 »
Gefeliciteerd met uitrijden! 116 e plek weten te behouden?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4390
Re: Enterse 3 uurs-cross
« Reactie #3 Gepost op: 12-04-2010, 12:33 »
Klinkt als een mooi avontuur! Leuke hindernissen, maar die biervaten lijken me wel erg glad.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 194
Re: Enterse 3 uurs-cross
« Reactie #4 Gepost op: 12-04-2010, 22:21 »
Ik verwacht dat we wel ergens rond de 100 zijn gebleven...de laatste ronde helaas voor niks gereden omdat we vergaten met de transponder over de 'lus' te rijden....2 dagen spierpijn. Vandaag gaat het weer een beetje!
 

 
Over diepe sporen gesproken.....was blij dat ik hulp kreeg...