Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Track T-800CDI Explorer op de motorbeurs Utrecht  (gelezen 3141 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Track T-800CDI Explorer op de motorbeurs Utrecht
« Reactie #15 Gepost op: 19-02-2010, 08:10 »
Heb de gemodificeerde versie goed bekeken. Het gaat absoluut de goede kant op vind ik. Wat ik nog wel mis Arjen is een alu carterbeschermplaat tegen stenen en vuil, en de uitlaat op een andere meer "estetische" plaats(met roetfilter?)
 
Tsja, en waarom die grote Hella stralers (had ik ook op m'n Opel GT in de jaren 70) terwijl er nu mooie kleine ronde (Touratech) auxiliary lampen in de handel zijn.. ???
 

Carterbeschermplaat is nog in de pen. Kan alvast beloven dat die hetzelfde innovatieve gehalte heeft als de rest van de motor! Die Hella stralers zijn juist een  ;)  naar tt....  8)  Uiteraard kan iedereen erop schroeven wat hij of zij wil. En die uitlaat... Veel besproken en die wordt idd nog ge-restyled icm het roetfilter. We hebben nu de gelogde data voor de dimensionering van het filter. Dus volgende beurs zal de uitlaat esthetisch wel wat meer in balans met de rest van de motor zijn. Maar hij blijft wel rechtsonder zitten. Heb nog aardig wat ARM-ers voorbij zien komen. Had helaas niet altijd de tijd voor een praatje.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Track T-800CDI Explorer op de motorbeurs Utrecht
« Reactie #16 Gepost op: 19-02-2010, 08:33 »

Carterbeschermplaat is nog in de pen.

dit hoor ik nu al ieder jaar  ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Track T-800CDI Explorer op de motorbeurs Utrecht
« Reactie #17 Gepost op: 19-02-2010, 23:39 »

dit hoor ik nu al ieder jaar  ::)

Is al 3 jaar in de pen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1152
Re: Track T-800CDI Explorer op de motorbeurs Utrecht
« Reactie #18 Gepost op: 21-02-2010, 12:01 »
Gisteren op de beurs nog eens een uurtje goed gekeken naar de track, blijf het een geweldig concept vinden. Vielen me wel een paar dingetjes op:

Standaard 17" achterwiel, 18" gaat niet passen(?) door de beugel waarom de achterschokker is gemonteerd.

Plastic is breekvast ABS, de tank ook maar die is erg ruw afgewerkt en niet gelakt, dat gaat met een jaar erg lelijk zijn.
De stuurarmaturen zijn wat armetierig, beetje brommer kwaliteit, maar misschien wijzigt dat nog.


de topkuip met 3 lampen blijft me een doorn in het oog, verder echt een hele mooie fiets die alle specs heeft die je van een groottoerist allroad kunt verlangen.

Voor mij is het grootste obsakel de prijs 18k heb ik niet en ga ik niet hebben voor een motorfiets. Hoop al jaren op de bouwpaketversie voor rond de 10k maar kreeg gisteren te horen dat deze er niet gaat komen Crying or Very sad . De prijs lijkt me truwens zeer marktconform, als ik zie wat een 13 in dozijn gs nieuw moet kosten, kaal ::)

Dromen maar weer in de ijskast voorlopig. Als iemand er nou eens een total loss rijdt mag ie bellen. Alle onderdelen zijn te vinden. Bij voorkeur de voorkant aan gort, plaakken we daar een lc4adventure kuipje op.
Laughing

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: Track T-800CDI Explorer op de motorbeurs Utrecht
« Reactie #19 Gepost op: 03-03-2010, 22:54 »

Carterbeschermplaat is nog in de pen. Kan alvast beloven dat die hetzelfde innovatieve gehalte heeft als de rest van de motor! Die Hella stralers zijn juist een  ;)  naar tt....  8)  Uiteraard kan iedereen erop schroeven wat hij of zij wil. En die uitlaat... Veel besproken en die wordt idd nog ge-restyled icm het roetfilter. We hebben nu de gelogde data voor de dimensionering van het filter. Dus volgende beurs zal de uitlaat esthetisch wel wat meer in balans met de rest van de motor zijn. Maar hij blijft wel rechtsonder zitten. Heb nog aardig wat ARM-ers voorbij zien komen. Had helaas niet altijd de tijd voor een praatje.

Mooi dat ook deze voor mij zeer belangrijke details de nodige aandacht nog gaan krijgen. Mijn interesse voor dit Hollandse stukje "motorfietskunde"  blijft, maar pas helemaal echt als ie volledig is uitontwikkeld en de definitieve productieversie er staat !

Offline member

  • *****
  • Berichten: 195
Re: Track T-800CDI Explorer op de motorbeurs Utrecht
« Reactie #20 Gepost op: 03-03-2010, 23:31 »
Wat is precies de reden dat die uitlaat rechtsonder moet blijven? Ik lees echte overal opmerkingen dat mensen het maar niets vinden. Ik zou persoonlijk ook liever een uitlaat zien die gewoon hoog achter wegloopt. Wat naast "mooier" ook nog praktischer is lijkt me.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 138
Re: Track T-800CDI Explorer op de motorbeurs Utrecht
« Reactie #21 Gepost op: 04-03-2010, 17:12 »
Ik vind dit zoooooo gaaf project!
Op de beurs een poos met Erik gesproken, en ik ben zwaar onder de indruk.

later begreep ik dat er een fraaie combi komt van uitlaat& carterbescherming komt.
Laat dat dan maar zsm gebeuren!!!!
Welkom to the jungle!