Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Tripy II pac europa te koop  (gelezen 4991 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 11
Tripy II pac europa te koop
« Gepost op: 03-10-2010, 12:06 »
Hallo, Omdat een en ander mis is gegaan met pc plaats ik deze advertentie nog een keer opnieuw!!
Te koop Tripy II pac Europa. Nog niet gebruikt en met twee Topo kaarten te weten NL en B. De Tripy en kaarten zijn geregistreerd maar kunnen op 5 andere pc's geregistreerd worden. Waarom biedt ik hem te koop aan, omdat ik een rally mee wilde gaan rijden en het er niet van gekomen is.
 
Ik verkoop hem niet voor onder €500,00.
Je kunt hem gewoon komen bekijken en in werking zien, geen addertjes of gebreken.
Laatste nieuwe software en firmware van Tripy.
Er zit standaard 5jaar garantie op van Tripy.
 
Groet Patrick.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Tripy II pac europa te koop
« Reactie #1 Gepost op: 03-10-2010, 14:20 »
Strakke prijs hoor!
Hier zul je snel iemand voor vinden.

Als het RoadTracer prog. nog nergens(nooit) geregistreerd is ken ik wel iemand die intresse heeft.
Je hebt een PM

Ik hoor graag zeggen 5jaar garantie, informeer eens bij Tripy hoeveel gerantie je hebt op de batterij?? (als ik het goed heb hier één jaar, bij Tripy één was het zelfs maar 6maanden)

Op 5 verschillende computers???.......... is het niet eerder op 2 coputers???

Deze vragen zijn niet verkeerd bedoeld hoor, misschien krijg ik hierdoor ook meer helderheid, men zegt(beloofd) van alles bij "sommige" dealers

Misschien is het anders in Belgie :-X

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 11
Re: Tripy II pac europa te koop
« Reactie #2 Gepost op: 03-10-2010, 14:33 »
Alle info die ik gebruik komt van de Tripy site af.
Met de aankoopnota gewoon 5 jaar garantie.
Wat betreft de registratie van de topo kaarten er staat op de doosjes dat er op max. 5 pc's de software gezet kan worden.
 
Groet Patrick.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Tripy II pac europa te koop
« Reactie #3 Gepost op: 03-10-2010, 16:37 »
De topokaarten op 5 pc's kan zijn, maar wel onder één registratie persoon.
Dus als jij die een keer hebt geregistreerd onder jou naam en onder jou Tripy (ID nummer) kan je die enkel nog X ?? keren instaleren onder jou Tripy ID nummer.

Je Topokaarten zijn nog ingepakt, dan is er geen probleem

Geloof me ik heb het zelf geprobeerd en met Tripy (één en twee) hier zelfs over gecorrespondeerd, rechtstreeks met de mensen van Tripy en kreeg te horen dat het maar 2x geldig is en onder één persoon en onder één ID nummer.

Ik gaf unlockcodes van kaarten mee die ik overgekocht had van een vriend (die ze één keer had geinstaleerd en geregistreerd) en kreeg netjes een mail terug dat die en die topokaart al in gebruik was en ze wisten me netjes te te vertellen wie die persoon was aan wie die toebehoord hadden en ze konden mij onmogelijk een tweede keer een unlockcode (gratis) bezorgen.
Heb toen zelf 4 nieuwe topokaarten van Frankrijk (aan 99€) moeten kopen.
Het zelfde geld voor een Roadtracer progr. kost je ook 99€
Wat ik toch ergens kon begrijpen,

Dus enkel als jij met het ganse setje (TripyII het bijhorende RoadTracer prog en bijde topokaarten) nog niets hebt ondernomen heb je volgens mij gelijk.
Anders.......kan ik je niet geloven of hebben ze mij oneerlijk behandeld

Doe de moeite en informeer.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Tripy II pac europa te koop
« Reactie #4 Gepost op: 04-10-2010, 07:51 »
phoe, ze maken het je dus wel praktisch onmogelijk om gebruikte tripy's en kaarten 2e hands door te verkopen  :(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Tripy II pac europa te koop
« Reactie #5 Gepost op: 04-10-2010, 08:54 »
phoe, ze maken het je dus wel praktisch onmogelijk om gebruikte tripy's en kaarten 2e hands door te verkopen  :(

Is bij Garmin toch ook zo. :-X

- Een Tripy tweedehands verkopen met kaarten is geen punt, zolangs ze maar één keer geinstaleerd zijn,
Tripy EN bijhorende software geregistreerd (en gebruiken) kan volgens mij maar 2 keer.
De sofware (RoadTracer) instaleren (zonder te registreren) en gebruiken gaat altijd maar......dan ben je beperkt in gebruik en kan je er eigenlijk niets mee doen ::)

- Pas op, je kan bij een aanschaf van tweedehands Tripy de software altijd appart bijkopen.
Misschien moeilijk uit te leggen maar het toestel Tripy (RoadMaster) zelf kan je "Altijd" gebruiken, daar zit geen los kaartmateriaal in (als bij Garmin) het is enkel wanneer je bijhorende kaarten (bv topo's) gaat gebruiken om routes te maken of te bewerken op je computer, dan alleen moet je voor je kaartmateriaal (unlockcode) betalen.

- De Tipy is toch gewoon te gebruiken als gps, daar hoef je geen software voor te hebben.(zit standaard wegennet van Europa in)
-  Je kan van A naar B, op dorp - stad - straatnaam en andere mogelijkeden- -  voorgemaakte routes inladen met je computer via de USB kabel (gewoon via windows - deze computer)
-  Voorgemaakte routes kun je in de RoadMaster inladen ter plaatse op terein via een usb-stick of kabel van Tripy naar Tripy (zonder comp)
- je kan hem gebruiken hem als Tripmaster (met één druk nullen, etc.)
- Je kunt gereden routes opslaan en narijden,enz.
- Geen bedradingen of aansluitingen, gewoon opladen en je kan 16.00h onderweg met de TripyII en 30.00h onderweg met de Tripy één. Externe voeding (12V) kan ook!
Voor dit alles hoef je echt geen software aan te schaffen

Waarom zou je een Tripy niet tweedehands kunnen verkopen, niet iedereen heeft zin in zelf routes maken via topokaarten hoor.

ps; eigenlijk gebruiken we hier iemand zijn verkoop topic (sorry)


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 11
Re: Tripy II pac europa te koop
« Reactie #6 Gepost op: 04-10-2010, 13:45 »
ps; eigenlijk gebruiken we hier iemand zijn verkoop topic (sorry)

 
Geeft niet hoor, ik bedank je voor de aanvullende info!
Mvg. Patrick.

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 9
Re: Tripy II pac europa te koop
« Reactie #7 Gepost op: 06-10-2010, 21:31 »
Is bij Garmin toch ook zo. :-X



 
 

Met een garmin kan je ook weer deregistreren, zodat de nieuwe gebruiker het apparaat op zijn/haar naam kan registreren.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Tripy II pac europa te koop
« Reactie #8 Gepost op: 06-10-2010, 21:37 »

 
 

Met een garmin kan je ook weer deregistreren, zodat de nieuwe gebruiker het apparaat op zijn/haar naam kan registreren.

Juist, dat is waar!
Dat geld voor het apparaat, maar geld dat ook voor de kaarten?
Ik heb een nieuwe Map60csx gekocht, maar de kaart die ik gebruikte in mijn vorige map60CSx ben ik kwijt hoor, die krijg ik niet meer in de nieuwe???

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 9
Re: Tripy II pac europa te koop
« Reactie #9 Gepost op: 07-10-2010, 22:12 »
Heb je een berichtje gestuurd.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 11
Re: Tripy II pac europa te koop
« Reactie #10 Gepost op: 08-10-2010, 18:56 »
Heren,
 
Ik heb de Tripy inmiddels verkocht en iemand anders ermee blij gemaakt.
Bedankt voor de reactie's en tot snel.
Gtz. Patrick.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Tripy II pac europa te koop
« Reactie #11 Gepost op: 08-10-2010, 22:13 »
Goed zo! ;)