Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Rallymaniacs zoekt hulp  (gelezen 1275 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Rallymaniacs zoekt hulp
« Gepost op: 22-09-2010, 15:37 »
<a href="http://www.rallymaniacs.nl/templates/s2o/images/ann_rallymaniacs.swf" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://www.rallymaniacs.nl/templates/s2o/images/ann_rallymaniacs.swf</a>

Zoals de titel beschrijft, wij zoeken hulp...

Rallymaniacs doet zijn best om diverse rally's te verslaan, en af en toe gebeurt dat door tijdens de rally zelf mee te reizen. Aangezien er helaas nog niet overal gratis internet aanwezig is (of de overheid schermt delen af) zijn we aangewezen op satellietcommunicatie. Deze vorm van communicatie kan aardig in de papieren lopen, zeker als je op locatie ook nog moet gaan layouten en publiceren.

Om deze kosten te voorkomen hebben we in het verleden een beroep kunnen doen op enthousiastelingen die deze taak op zich hebben genomen. Door de intensivering van de verslaggeving en de hobby's van de thuisblijvers is in het verleden gebleken dat de continuïteit af en toe in het gedrang is gekomen.

Wij zijn dus op zoek naar mensen die (geheel vrijwillig) tijd willen en kunnen vrij maken om het team te ondersteunen en Rallymaniacs op tijd te voorzien van de updates die over het algemeen per email worden verstuurd. Uiteraard hebben we wat eisen weten te verzinnen; als eerste een gezonde dosis enthousiasme aangevuld met een redelijke hoeveelheid verantwoordelijkheidsgevoel. Ook is een redelijke kennis van Joomla (nu nog versie 1, wordt aan gewerkt om dit te updaten naar 1.6) vereist zodat je daarin je eigen weg kan vinden. FTP-en moet vanzelf gaan net als het eventueel converteren van audiobestanden voor de Voicemails en het verkleinen van foto's. Je werkt samen in een team, maar wacht niet af totdat één van de anderen een artikel, foto's of voicemails plaatst. Je bent in de gelegenheid om op onregelmatige tijden even wat tijd aan Rallymaniacs te besteden.

Uiteraard staat hier wat tegenover. Rallymaniacs kan op dit moment nog geen vergoedingen bieden, wel zijn er mogelijkheden voor vrijkaartjes en persoonlijke uitnodigingen voor evenementen.

Over drie weken gaat de Heroes Legend van start, een twee weekse rally naar Dakar waarbij Marcel aanwezig is. Dit evenement is een mooie tryout om te kijken of je in het team past en of je de werkzaamheden zelf interessant genoeg vind om je enthousiasme tijdens de Dakar 2011 en de overige volgende evenementen door te zetten.

Voor vragen over deze oproep kan je ons natuurlijk even contacten, ik ben bereikbaar via ferdw@allroadmaniacs.nl, Marcel kan je bereiken via info@rallymaniacs.nl

Als je weet hoe Joomla werkt en de ervaring hebt met het updaten van een Joomla installatie ben je natuurlijk meer dan welkom om het team te versterken en zou je in de upgrade ook nog het één en ander kunnen betekenen.

Kom maar op met je reactie!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 986
Re: Rallymaniacs zoekt hulp
« Reactie #1 Gepost op: 22-09-2010, 16:40 »
Ha die Ferd,

ik weet niet hoeveel tijd het zal gaan kosten, maar ben best bereid om een handje te helpen.
Joomla kennis aanwezig, foto's verkleinen doen we gewoon lekker gescript op linux (ik haat windows), voicemailtjes daar moet ik me misschien nog in verdiepen, ftp no-problemo, onregelmatige tijden....... ach, ik leef achter de computer dus zou gewoon moeten kunnen ;) , kijk ik gewoon wat minder op ARM  :-X

Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan...
Honda '95 Africa Twin in Rally uitvoering. Beta 520 RR 2011

Offline member

  • *****
  • Berichten: 195
Re: Rallymaniacs zoekt hulp
« Reactie #2 Gepost op: 22-09-2010, 18:02 »
Kan je aangeven hoeveel tijd hier ongeveer in gaat zitten? Ik wil best helpen ik heb een aantal keer zelf een joomla site opgezet dus ik ben vertrouwd met joomla de rest is ook redelijk vanzelf sprekend.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Rallymaniacs zoekt hulp
« Reactie #3 Gepost op: 22-09-2010, 18:13 »
Ik ga dat twitter scriptje wel een keer uitbreiden met leuke dingen :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Rallymaniacs zoekt hulp
« Reactie #4 Gepost op: 22-09-2010, 18:59 »
Joomla ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
Stelschroef van de ingaande demping van de achtervering ???

O Ongeschikt.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Rallymaniacs zoekt hulp
« Reactie #5 Gepost op: 22-09-2010, 19:23 »
Joomla ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
Stelschroef van de ingaande demping van de achtervering ???

O Ongeschikt..


 ;D ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Rallymaniacs zoekt hulp
« Reactie #6 Gepost op: 22-09-2010, 20:11 »
een beroep op mij kan gedaan worden :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Rallymaniacs zoekt hulp
« Reactie #7 Gepost op: 22-09-2010, 23:38 »
Dank voor de reacties jongens! Qua tijd die er inzit valt het mee, de vreemde tijden en consequentheid in het verwerken kunnen wel een hindernis zijn. Heb een e-mail van Oossie ontvangen en beantwoord, stuur me even een e-mail als jullie ook aan willen sluiten.  8) Nogmaals dank voor de aangeboden hulp, we kunnen niet zonder!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Rallymaniacs zoekt hulp
« Reactie #8 Gepost op: 23-09-2010, 00:25 »
Het is echt tof - en als je eens zin hebt om bij de 4x4's te komen kijken als het NK Offroad Racing wordt verreden dan ben je ook van harte welkom. We groeien aardig uit ons jasje, dus het team versterken is zeker een goed idee.

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2923
Re: Rallymaniacs zoekt hulp
« Reactie #9 Gepost op: 23-09-2010, 16:15 »
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.