Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Raid de l'Amitié 2010  (gelezen 7170 keer)

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Raid de l'Amitié 2010
« Reactie #15 Gepost op: 21-03-2010, 16:07 »
Yhezz... en nog een deelnemer!! Ik ga met een Yamaha TT600 uit 1991 mee rijden... Op mijn website heb ik een verslag gemaakt over de o.a. de aanpassingen aan die motor(www.surfdude.eu)...

Komkommer, ga je met dezelfde TT als mij? ik wist niet dat jij zo een had namelijk... ;)

Dan heb je niet goed opgelet, ben bij verschillende ritjes van de DTA op de TT gekomen :). Maar ik ga dit jaar weer op de 660.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Re: Raid de l'Amitié 2010
« Reactie #16 Gepost op: 22-03-2010, 12:25 »
haha... denk dat ik dan idd niet heb opgelet...  :-X  Ik had al zo'n vermoeden dat je niet meer op de TT600 ging, gezien je deze te koop aan bood... Op de DTA site vroeg ik je al of je de acerbis achter tank nog had... Afhankelijk van de prijs, heb ik mss wel intresse...
Shut up and ride!! - www.surfdude.eu

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Raid de l'Amitié 2010
« Reactie #17 Gepost op: 22-03-2010, 13:42 »
haha... denk dat ik dan idd niet heb opgelet...  :-X  Ik had al zo'n vermoeden dat je niet meer op de TT600 ging, gezien je deze te koop aan bood... Op de DTA site vroeg ik je al of je de acerbis achter tank nog had... Afhankelijk van de prijs, heb ik mss wel intresse...

Helaas is die ook al weg.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 83
Re: Raid de l'Amitié 2010
« Reactie #18 Gepost op: 05-09-2010, 18:29 »
Is er al iets bekend over volgend jaar? Datum? kosten voor een 22 jarige? Lijkt me namelijk wel een erg leuke rally om eens aan mee te doen. Kan vervoer ook geregeld worden richting marroko? Ik heb al even op de site gekeken maar mijn frans is niet zo best en google vertaling ook niet.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Raid de l'Amitié 2010
« Reactie #19 Gepost op: 05-09-2010, 21:34 »
Is er al iets bekend over volgend jaar? Datum? kosten voor een 22 jarige? Lijkt me namelijk wel een erg leuke rally om eens aan mee te doen. Kan vervoer ook geregeld worden richting marroko? Ik heb al even op de site gekeken maar mijn frans is niet zo best en google vertaling ook niet.

Is nog niks bekend. Vorig jaar werden de details ook pas rond januari vrijgegeven. De rally wordt eigenlijk altijd begin mei gereden.

De organisatie heeft vervoer vanaf Parijs.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 83
Re: Raid de l'Amitié 2010
« Reactie #20 Gepost op: 01-12-2010, 21:29 »
Ik zie net dat de inschrijving open is. Zijn er meer mensen die interesse hebben? Formule light lijkt me zeer interessant . Het is van 23 april tot 2 mei.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
Re: Raid de l'Amitié 2010
« Reactie #21 Gepost op: 01-12-2010, 22:35 »
Ik zie net dat de inschrijving open is. Zijn er meer mensen die interesse hebben? Formule light lijkt me zeer interessant . Het is van 23 april tot 2 mei.

Ik zit eraan te denken mee te rijden op de DRZ. Hebben 24 jarigen nog leeftijdsvoordeel? Moet de website weer eens doornemen (de laatste keer moest ik daar een cursus frans bij nemen).

En jij komkommer, doe je dit jaar weer mee?