Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: TK: Volvo V70 LPG, automaat om je motoraanhanger te trekken  (gelezen 978 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Te koop, zeer geschikte auto om je motoraanhanger, veel bagage en een paar vrienden waar dan ook heen te rijden.
(mag dus op dit forum in deze rubriek  ;) )

Wegens aanschaf klassieke Volvo (740 met schuifdak, automaat en leer)

De V70 heeft al flink wat km's gereden, inmiddels 421.000. Ik ben eigenaar sinds 260.000 en rijd uitsluitend lange afstanden. woonwerk = 2x68km, vakanties (met motoraanhanger) etc. Boodschappen is op loopafstand, daarvoor wordt ie niet gestart.
Hij is dan ook nog lang niet versleten en ziet er van binnen en van buiten nog heel erg goed uit.
Woon werk (is tegenwoordig grootste deel 100km/u) rij ik 1:9,8 op LPG. In Zuid Holland is de houderschapsbelasting €106,- per maand.
Alles werkt, ook de recent onderhouden airco, behalve de achterruitewisser. (die is na de laatste beurt stukgegaan)

zie verder marktplaats
prijs is bespreekbaar

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: TK: Volvo V70 LPG, automaat om je motoraanhanger te trekken
« Reactie #1 Gepost op: 08-04-2011, 13:20 »
Mooi ding....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: TK: Volvo V70 LPG, automaat om je motoraanhanger te trekken
« Reactie #2 Gepost op: 08-04-2011, 14:15 »
Dit blok kan tot 6 / 7 ton, dus zeker de moeite waard! G3 is ook lekker goedkoop in maandelijkse wegenbelasting.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1235
Re: TK: Volvo V70 LPG, automaat om je motoraanhanger te trekken
« Reactie #3 Gepost op: 08-04-2011, 18:53 »
Dat geeft goede hoop voor mijn auto :D

Volvo = altijd goed, succes met de verkoop
_??_
(?_?)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: TK: Volvo V70 LPG, automaat om je motoraanhanger te trekken
« Reactie #4 Gepost op: 08-04-2011, 20:15 »
Te koop, zeer geschikte auto om je motoraanhanger, veel bagage en een paar vrienden waar dan ook heen te rijden.
(mag dus op dit forum in deze rubriek  ;) )

Wegens aanschaf klassieke Volvo (740 met schuifdak, automaat en leer)

De V70 heeft al flink wat km's gereden, inmiddels 421.000. Ik ben eigenaar sinds 260.000 en rijd uitsluitend lange afstanden. woonwerk = 2x68km, vakanties (met motoraanhanger) etc. Boodschappen is op loopafstand, daarvoor wordt ie niet gestart.
Hij is dan ook nog lang niet versleten en ziet er van binnen en van buiten nog heel erg goed uit.
Woon werk (is tegenwoordig grootste deel 100km/u) rij ik 1:9,8 op LPG. In Zuid Holland is de houderschapsbelasting €106,- per maand.
Alles werkt, ook de recent onderhouden airco, behalve de achterruitewisser. (die is na de laatste beurt stukgegaan)

zie verder marktplaats
prijs is bespreekbaar

ook weer een station?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: TK: Volvo V70 LPG, automaat om je motoraanhanger te trekken
« Reactie #5 Gepost op: 09-04-2011, 09:40 »
ook weer een station?
de 740 is een sjieke sedan, ziet er gelijk ook een stukje klassieker uit.
Voor de grote spullen heb ik 't busje.