Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: All- Offroad rit Mol 18 juni 2011  (gelezen 6060 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
Re: All- Offroad rit Mol 18 juni 2011
« Reactie #30 Gepost op: 18-06-2011, 19:00 »
Ben weer thuis geraakt. Was een prachtige rit. Dank aan de professionele organisatie! De route is goed gemaakt en werkte perfect met de Tripy (Marcel bedankt). Als het fout ging lag het aan mijzelf. De lunch was ook erg goed geregeld en lekker. Nu heeft een bui de motor in de week gezet om straks weer te kunnen blinken.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 11
Re: All- Offroad rit Mol 18 juni 2011
« Reactie #31 Gepost op: 18-06-2011, 21:52 »
Het was een mooie rit en supermooi weer om te rijden (eens iets anders dan stof).
Heb me weer goed geamuseerd!
Tot volgend jaar  :)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 56
Re: All- Offroad rit Mol 18 juni 2011
« Reactie #32 Gepost op: 21-06-2011, 14:08 »

Bedankt voor de positieve reacties op onze 2de allroad rit Vrolijk/Happy Dit geeft weer een stimulans om aan de allroad mollenrit 2012 te beginnen Lachen/Laughing
We hadden 38 inschrijvingen maar er waren 3 afmeldingen. Met de 2 daginschrijvingen op zaterdag maakte het dat we met 37 rijders op pad zijn gegaan.
Al bij al is het weer nog meegevallen. Op enkele flinke buien na was het beste te doen (eens zonder stof rijden is ook wel is leuk Knipoog/Wink ).
Om 10.00 uur zijn de eerste rijders vertrokken om de eerste 75 km af te haspelen tot aan "De Witte Haas" bij Joel Smets waar we net als vorig jaar weer een heerlijke maaltijd voorgescholteld kregen.
Na het middagmaal terug op pad voor de resterende 111 km vol te maken. Omstreeks 17.30 uur zijn wij als laatste binnengereden (we hebben bij een onfortuinlijke rijder nog een lekke achterband vervangen). Iedereen is goed rondgekomen en de "pechdienst" is niet hoeven uit te rukken. Er heeft zich ook niemand bezeerd en en zijn gelukkig geen zware valpartijen geweest.
Alle deelnemers waren positief over de gereden route dus als organisator van de rit deed dat deugd. Bij het afscheid heb ik vele malen "tot volgen jaar" gehoord Glimlach/Smile
Na de rit hebben we nog een stevige pint gedronken op de goede afloop met als gevolg zondag een flinke kater Beschaamd/Embarassed
  ::)   

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 56
Re: All- Offroad rit Mol 18 juni 2011
« Reactie #33 Gepost op: 27-06-2011, 00:23 »
Zo, er staan wat foto's en enkele filmpjes op de site van www.mollenrit.be

Alle beeldmateriaal is genomen met een crossbril met ingebouwde HD camera.
Hij heeft het duidelijk moeilijk onder de rode tenten maar dit hebben schijnbaar wel meer camera's of fototoestellen.
Voor de rest zijn de beelden goed.
De filmpjes zijn onbewerkt alsook het geluid.
Ik ben beste tevreden over de beeldkwaliteit van de camera/crossbril maar ook vooral over het gebruiksgemak.
Ik ga proberen om de volgende dagen nog meer filmpjes te plaatsen.

Karel
     

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 56
Re: All- Offroad rit Mol 18 juni 2011
« Reactie #34 Gepost op: 28-06-2011, 22:23 »
Voor diegene die interesse hebben in beeldmateriaal van de Mollenrit 2011.
Ik heb de filmpjes op Youtube geplaatst, dan zoeken op Allroad Mollenrit 2011.
Veel kijkplezier  :D
Karel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 212
Re: All- Offroad rit Mol 18 juni 2011
« Reactie #35 Gepost op: 28-06-2011, 22:36 »
Altijd leuk, thanks!