Leuk man... (kan ik ook ff wat idee-en nog opdoen).
Lijkt mij dat de imo/ico ietwat ver weg zit om goed afleesbaar te zijn. Ik persoonlijk zou proberen deze gelijk aan het roadbook te monteren zodat het als het ware 1 vlak wordt. Dan hoef je je ogen niet te vermoeien met het scherpstellen op verschillende afstanden. Klinkt misschien mieren@#$%erig, maar op lange dagen zijn dat de dingen die bij vermoeidheid je parten kunnen gaan spelen.
En naar mijn idee is de meest ideale plek voor je navigator naast de imo/ico (maar of daar nu echt zoveel ruimte is moet ik zelf ook nog uitvinden bij mijn rally opbouw). Dan heb je wel alle tellers en kompas zaken naast elkaar, en alles in 1 blikveld te vangen. Nu moet je van je teller, via je roadbook ver naar beneden naar je navigator kijken... is in het terrein een 'lange' beweging, waarin (op snelheid) heel veel kan gebeuren.
En ga er inderdaad eerst eens mee rijden om te zien of alles blijft zitten, er niets klemt, en of rem/koppel kabels niet in de weg zitten bij veel/diep inveren.