Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 26ste Paasrit Endurogrensland 25 april 2011  (gelezen 10556 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: 26ste Paasrit Endurogrensland 25 april 2011
« Reactie #60 Gepost op: 25-04-2011, 05:30 »
Ok, tot straks!
Ik ga vetrtekken, ik zet alvast d koffie klaar ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: 26ste Paasrit Endurogrensland 25 april 2011
« Reactie #61 Gepost op: 25-04-2011, 18:52 »
Zat die witte gravelweg er nog in langs de achterzijde van die huizen? :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 898
Re: 26ste Paasrit Endurogrensland 25 april 2011
« Reactie #62 Gepost op: 25-04-2011, 21:11 »
Het was weer dik in orde bij de Grenslanders.Een perfect roadbook,goede sfeer ,leuk gezelschap en op het einde de BBQ op een zonovergoten terras.
Op de achtergrond nog wat mensen die over de "special" vlogen.
Kortom super dag  ;)
 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: 26ste Paasrit Endurogrensland 25 april 2011
« Reactie #63 Gepost op: 26-04-2011, 15:49 »
Ook terug in de bewoonde wereld  :roll:

De goedgezinde gezichten en lovende woorden over de organisatie maakte weer dat alle inspanningen van de laatste weken loonde.
Nooit hebben we meer voor regen gebeden dat dit jaar, de kaarsen die we aangestoken hebben waren blijkbaar niet groot genoeg en de eieren te klein :?
Er werd zelfs even overwogen het evenement af te gelasten :o
Nee niet voor jullie (jullie kunnen niet genoeg stof vreten), maar voor de overlast naar wandelaars-fietsers en omwonenden. Uiteindelijk word er dan toch besloten er mee door te gaan tot vreugde van sommigen en ergernis van anderen.   :confused:
We zijn blij te mogen vermelden dat iedereen (op een paar uitzonderingen na) zich voortreffelijk heeft gedragen, Iedereen doet moeite om de overlast zo gering mogelijk te houden, dat bewijzen de reacties in het algemeen onder deze extreme omstandigheden. Zo melde bv de mensen van de tussenstop dat ze bij opruiming ter plaatse, zich niet meer dan drie keer moesten bukken om een plastiek lepeltje of sigaretten peukje op te rapen. (zou CodeGroen hier iets mee te maken hebben?)
De legaliteit van de route was bijna (wanneer is het 100% ?) optimaal, (is ooit ook anders geweest, misschien ook weer CodeGroen ?)
Op enkele plaatsen werd er een beetje gepraat , maar telkens mochten de rijders verder daar ze zich op legale wegen bevonden.
We zijn er van overtuigd dat de meeste offroadrijders het wel begrepen hebben dat onze hobby volledig in hun handen ligt.
Bij de geluidscontrole werd één iemand resoluut geweigerd, en een paar kregen een verwittiging, dus die jongens beslissen zelf of ze er volgend jaar weer bij zullen zijn.
Zelf ben ik superblij dat we meer dan 40 allroaders mochten verwelkomen   :o

Over de juistheid van het roadbook zijn er ook geen klachten binnengekomen, dus.......ik weer blij ;)
Er waren op deze editie 45 Tripy gebruikers (die klagen nooit over de juistheid van het RB :mrgreen: )

Allen die er bij waren, nen dikke  MERCI


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 12
Re: 26ste Paasrit Endurogrensland 25 april 2011
« Reactie #64 Gepost op: 26-04-2011, 15:54 »
Het was weer een mooie Paasrit.
Voor het eerst met een Tripy gereden. Dat is echt een stuk makkelijker als een gewoon roadboek. De meters tot het volgende punt tellen automatisch af. In de buurt van Lummen waar de politieagent met zwaailicht op het pad stond zijn we met een ploegje omgekeerd en via de grote baan gereden. De tripy stuurde ons na een omrit van 3,5 km gewoon weer naar het juiste spoor!
De extra lus die we gereden hebben was ook mooi. Daar zaten echt leuke paadjes tussen.
Wel een paar mensen zien zwaaien onderweg vanwege het stof. Maar ook postieve reacties: Fietsers  die je spontaan de weg wijzen of vragen of je met stukken staat.
Alle Grenslanders bedankt voor de organisatie!
Bijgaand nog een paar foto's.
 
https://picasaweb.google.com/ottenmarc400/Apr252011Paasrit?authkey=Gv1sRgCLOEpOqj3fmMVg&feat=directlink
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770

Offline member

  • *****
  • Berichten: 177
Re: 26ste Paasrit Endurogrensland 25 april 2011
« Reactie #66 Gepost op: 27-04-2011, 14:52 »
Het was idd een schitterende dag en voor mij een extra na het nederlands gstreffen dat weekend. Ik hoop dat iedere offroadrijder zijn verstand blijft gebruiken, zodat de andere weggebruikers onze hobby niet gaan onmogelijk maken. Proficiat aan de organisatie!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: 26ste Paasrit Endurogrensland 25 april 2011
« Reactie #67 Gepost op: 10-05-2011, 22:47 »
Nog een filmpje gevonden

 http://youtu.be/6YtLHkheZ1o

Bedankt Tim