Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Moeizaam starten warme motor  (gelezen 2880 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1235
Re: Moeizaam starten warme motor
« Reactie #15 Gepost op: 18-03-2011, 10:05 »
Nah, als je met een TT350 een concurent bent voor die cross-machines, dan kun je wel goed sturen  8)

Ik bedoelde dat ik als man/26jr niet in de categorie "jonge dame om te helpen met aankicken" val ;)

In sommige gevallen loopt de brandstof zo de cylinder in. Met volgas gaat er maximaal lucht doorheen en die duwt de overvloed aan mengsel er uit. Maar inderdaad, je brengt ook nieuwe brandstof mee omdat de hoofdsproeier maximaal geeft.

Naast Paisley de andere kant van de boom gebruiken en paar minuutjes wachten. Start waarschijnlijk dan op de eerste trap.

Voor de grote jongens met de vette brommers is dat natuurlijk een afgang, vandaar dat ze zich liever de blubber trapppen.. (denk ik dan)


Ok, thanks voor de uitleg. Ik zal eens wat geduld gaan opbouwen dan :P
_??_
(?_?)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 12
Re: Moeizaam starten warme motor
« Reactie #16 Gepost op: 11-06-2011, 22:08 »
Grote kans dat de klepspeling minimaal is en de zitting van de in of meestal uitlaatklep minimaal afdicht. Kleppen goed inschuren of vernieuwen en daarna klepspeling goed afstellen. Gr. Hennie

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Moeizaam starten warme motor
« Reactie #17 Gepost op: 12-06-2011, 09:25 »
Neem dus nooit een hotstartbutton Paisley, weg is je kans op uitrusten onder een boom ;D

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: Moeizaam starten warme motor
« Reactie #18 Gepost op: 12-06-2011, 10:27 »
Ja nou ja dat hoort gewoon bij die oldskool brommertjes (met een e-start moet je daarna ook gewoon doorstarten tot-ie weer wil..)

Maar, we bellen even de crosshop en plakken een hotstart-button op het stuur en weg is dat probleem? (nee toch?)

Avonturier!