Prachtig verslag Niek. Mooie foto's van de 690 in zijn natuurlijke habitat. Zit hier een mening verstopt ? "De auto (met vrouw als navigator) gaat daarna weer dezelfde foute kan op"
Ik zou niet durven, ik heb het niet gezien, maar het zou zo kunnen dat ze de gps ondersteboven had
.
Is de 690 goed bevallen of vond je 'm toch wat te zwaar af en toe? Tubliss is het niet op de rotsen geloof ik.
gr
remco
Prima motor, op de lange stenen pistes heb je volgens mij een groot voordeel. Zware motor is niet zo springerig als die lichte EXC's. Alleen in de kleine duintjes heb je last van het gewicht en natuurlijk als je valt in de duinen en hij ligt verkeerd om (of op je been). Grote duinen zijn geweldig, je tokkelt rusig omhoog en als het wat zwaarder wordt trek je de klep open en brult ie wel omhoog. Het is een geweldig gevoel om volgas in z'n 3 of 4 een hele hoge duin op te knallen en dan precies op de top stoppen en rondkijken. Kreeg af en toe wel een raar gevoel in m'n buik van het gat dat achter de top zat.
Ik heb 3 (schuim) luchtfilters gebruikt en geen olie gewisseld. Enige probleempjes waren dus de losgetrilde stekker van de brandstofpomp en de gescheurde bovenste bout van de benzinetank.
Tubliss is leuk voor in het zand, maar ga ik niet meer gebruiken op stenen.