Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: MotoX-travel is van start  (gelezen 1880 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
MotoX-travel is van start
« Gepost op: 11-03-2011, 15:26 »
 ::) MotoX Travel is van start! ::)
 
En we beginnen meteen anders dan alle anderen!
 
Geen standaard toerritjes waar je alleen maar achter degene die de weg kent aan rijdt. Geen locaties waar andere toeristen en motorfanaten de wegen al platgebaand hebben. MotoX Travel doet het anders: een intensieve begeleiding die je na afloop zal doen zeggen dat je je motorskills duidelijk opgekrikt hebt. Aandacht voor motortechniek, navigatie en rallyvoorbereiding geven de reis een andere dimensie.   
 
MotoX Travel gaat in 2011 van extreem Noord naar extreem Zuid: IJsland en Zuid-Afrika.  :o
 
Een mooiere tegenstelling kun je niet vinden! Beide landen zijn uniek. IJsland met zijn vulkanische ondergrond, waar je rijdt door zwarte lavavelden tot het natuurgeweld van de thermische bronnen van 50 graden Celsius.
In Zuid-Afrika wisselt het landschap sneller dan je met je ogen kan knipperen. Het ene moment rijd je nog op kronkelige bergwegen, het andere moment door de woestijn tussen de rotsen en metersdiepe kliffen om uit te komen bij een sinaasappelplantage en het buitenverblijf van Nelson Mandela.   
 
Beide landen zijn onwaarschijnlijk mooi. Zeker omdat de reis op de motor je de natuur zoveel dichterbij doet ervaren. Op http://www.motox-travel.com staan genoeg foto’s om je op te warmen!
 
Door onze lokale contacten hebben we in beide landen routes uit weten te stippelen waar je niet of nauwelijks motorrijders ziet. In beide landen zul je je een ware Columbus wanen! Ben je geïnteresseerd in een zeer persoonlijke, intensieve reis surf dan voor meer informatie naar www.motox-travel.com, schrijf een mail naar info@motox-travel.com
of bel Bryan Zuidinga op 06-24.26.82.63.   
 
Met sportieve groeten, Namens MotoX Travel   
 
Bryan Zuidinga
www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: MotoX-travel is van start
« Reactie #1 Gepost op: 12-03-2011, 07:25 »
Wat vinden zij http://www.xtravels.nl van je naam...

Anyway, mooi initiatief!
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: MotoX-travel is van start
« Reactie #2 Gepost op: 12-03-2011, 10:08 »
Wat vinden zij http://www.xtravels.nl van je naam...

Anyway, mooi initiatief!

ja daar zal Patrick  niet blij mee zijn

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 8
Re: MotoX-travel is van start
« Reactie #3 Gepost op: 12-03-2011, 11:34 »
Beste Bryan, mijn zegen heb je. Als je maar uit Noord-Afrika weg blijft, haha. Voor mij zijn er alleen maar collegas. Tenzij iemand mijn reizen gaat kopiëren. Ben al iemand tegen gekomen die letterlijk zijn reis de Marokko Xtreme noemde. Mijn juristen afdeling is er nog steeds mee bezig..

Veel succes Patrick ;)

Post Merge: 12-03-2011, 11:36

Offline member

  • *****
  • Berichten: 153
Re: MotoX-travel is van start
« Reactie #4 Gepost op: 31-03-2011, 12:12 »
Er is maar 1 Xtravels en dat is Patrick! :)
 
Maar... wellicht heeft Bryan ook een prachtige reis in petto.
 
Goed voor Patrick en Bryan (en mij), hoe meer er verboden wordt in Europa hoe meer men het avontuur elders gaat zoeken.
 
Succes!
There's no place like home... the desert!

Offline member

  • Yamaha XT 660 Z Ténéré
  • *****
  • Berichten: 1531
Re: MotoX-travel is van start
« Reactie #5 Gepost op: 29-06-2011, 08:31 »
...Goed voor Patrick en Bryan (en mij), hoe meer er verboden wordt in Europa hoe meer men het avontuur elders gaat zoeken.

Dus jullie zitten erachter ? En wij maar denken dat het "de groenen" en "de politiek" is.
Staatsbosbeheer is dus eigenlijk een commercieel derivaat van niet EU landen als ik het zo zie  ;D
Martin Hammega | Anderz makelaar Groningen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
Re: MotoX-travel is van start
« Reactie #6 Gepost op: 04-08-2011, 21:55 »
Beste Bryan, mijn zegen heb je. Als je maar uit Noord-Afrika weg blijft, haha. Voor mij zijn er alleen maar collegas. Tenzij iemand mijn reizen gaat kopiëren. Ben al iemand tegen gekomen die letterlijk zijn reis de Marokko Xtreme noemde. Mijn juristen afdeling is er nog steeds mee bezig..

Veel succes Patrick ;)
Post Merge: [time]za 12 mrt 2011 10:36:19 GMT-1[/time]
Het heeft even geduurd voor een Reply maar we zijn dan ook volop bezig met de reizen , trainingen en de junior riding experience (www.juniorridingexperience.com). Ja ook aan de kleine man/vrouw moeten we denken. Daar zit de toekomst ;-)

Thnx Patrick voor je Zege  :D en Peter voor je reply :o . Lijkt me leuk jullie eens tegen te komen in midden afrika?  ::) zijn we beiden halverwege

Houd het forum in de gaten de komende dagen  voor een update van www.motox-travel.com
www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl