Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: waterdichte (gore tex) enduro laarzen  (gelezen 19011 keer)

Offline member

Re: waterdichte (gore tex) enduro laarzen
« Reactie #60 Gepost op: 21-06-2011, 23:23 »
Wow, dat verschil is wel heel groot!!! Die spaanse crisis-prijs is wel aardig. Hoe kan ik deze laarzen vergelijken met de Alpinestars Tech 8 laarzen (die overigens niet waterdicht zijn ..).
De mijne zijn namelijk gestolen (kwam om 24 's nachts thuis van de MS1000 met zeiknatte laarzen. Geen goed idee om ze binnen te zetten, en geen zin om achterom te lopen. Dus onder afdak bij voordeur gezet (ik heb ook nog een paar meter voortuin). 's Ochtends dus weg ... sukkels hebben de stinkende binnenschoenen die er naast lagen niet meegenomen, dus wat ze er aan hebben..).
Maar goed, dus nu op zoek naar iets nieuws.

http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=6712140&postcount=45

Nogmaals: ik neem vaak een risicootje door ongezien op afstand te kopen. Verstandiger voor jullie om te wachten en te zien / horen of ze écht waterdicht zijn. Bij mij zullen ze meegaan in September naar Roemenië. Als het daar regent, het wordt een modderballet én ik kom tevreden terug met droge voetjes, dan weet je't pas zeker :-*

Offline member

« Reactie #61 Gepost op: 22-06-2011, 00:15 »
Hoi Frank,

Heb jij ze gekocht in je echte schoenmaat of een maatje (of half) groter en hoe zitten ze dan? En aangezien ik niet wil wachten tot september, kan je niet een half uur of zo ergens in een sloot gaan staan, voor ons? Krantje mee, biertje erbij, zo erg is dat toch niet ?  ;D

groeten,

Jos

Offline member

« Reactie #62 Gepost op: 22-06-2011, 09:29 »
Ik heb ze een hele schoenmaat groter gekocht ivm blauwe teennagels. Bij mijn huidige TCX'en ook zo gedaan en geen één keer last gehad in de 1.5 jaar dat ik ze nu heb.

Helaas gaat het stiksel nu los op een plek waar niet gestikt kan worden door de schoenmaker dus ze worden 'reservisten'.

Ik ben ook heel benieuwd naar hoe het stellen gaat terwijl je rijdt. Met alle laarzen waar iets van plastic in verwerkt zit, zelfs bij mijn skischoenen, is het 's ochtends aanschnallen en na een half uurtje sporten nog eens.

Speciaal voor jou zal ik ze volkiepen met een paar liter bier. Indien er niets uitdruipt dan zijn ze water- uh bierdicht :D

Offline member

« Reactie #63 Gepost op: 12-09-2011, 20:47 »
He Noppy,

hebje de laarzen al aan een grondige test onderworpen in Roemenie? Ben wel benieuwd naar de resultaten.

groeten,

Jos

Offline member

« Reactie #64 Gepost op: 12-09-2011, 21:32 »
Ja, gelukt. Waterdicht. Maar moest wel eerst de naden invetten.

Offline member

« Reactie #65 Gepost op: 12-09-2011, 21:40 »
en de bier-test?  8)

Offline member

« Reactie #66 Gepost op: 13-09-2011, 07:02 »
Ik moest elke nacht de bierplas doen, maar mijn laarzen stonden niet in de buurt. Het bier heb ik gewoon opgedronken ;D

Offline member

« Reactie #67 Gepost op: 13-09-2011, 11:49 »
foto van je trip?
Orange is the color.