Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Oplossing gezocht: Beugeltjes voor stuurbediening rb en ico op EXC/LC4  (gelezen 3445 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 769
Beide gezien op internet:
 
Een beugeltje voor een ICO op de KTM EXC LC4 lichtschakelaar is zo te bestellen:

 
En een beugeltje voor je roadbook bediening ook:

 
Maar op die laatste ontbreekt de "ruimte" voor de richtingaanwijzer schakelaar:

 
Zodat deze schakelaar er netjes onder geplaatst kan worden:

 
Kent iemand een LOW-BUDGET oplossing in de vorm van een beugeltje hiervoor? Of kan me in een richting zetten?
 
 
 

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 125
Ik gebruik altijd een rond stuk alu met de dikte van het stuur, deze plaats ik dan naast roadbook op de steun en daar kan de schakelaar op gemonteerd worden.
Ik heb ze liggen van 75mm lang 22mm dik en een gat er in M8 om hem te monteren.
Voor 12 euro ben je klaar.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Ik gebruik altijd een rond stuk alu met de dikte van het stuur, deze plaats ik dan naast roadbook op de steun en daar kan de schakelaar op gemonteerd worden.
Ik heb ze liggen van 75mm lang 22mm dik en een gat er in M8 om hem te monteren.
Voor 12 euro ben je klaar.

Arno, da's te makkelijk natuurlijk  ;D :D
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1949
Tja, low-budget; valt dit daar nog nét in met z'n 47 UK pound:
 

 
meer info: http://www.rally-raidproducts.co.uk/store/navigation-equipment-rallye/Roadbook-Mounts/MD-tt-touratech-switch-toggle
 
Heb ik ook op m'n EXC zitten. Bevalt goed. Overigens kun je je knipperlichtschakelaar er volgens mij niet ook nog bij monteren.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3434
Waarom verplaats je je lichtschakelaar niet, zoals Arno zegt (die heb je toch niet de hele tijd nodig) en in de plaats van de lichtschakelaar monteer je dan de knipperlichtschakelaar (zoals op plaatje 1).
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 125
Waarom verplaats je je lichtschakelaar niet, zoals Arno zegt (die heb je toch niet de hele tijd nodig) en in de plaats van de lichtschakelaar monteer je dan de knipperlichtschakelaar (zoals op plaatje 1).

Zijn er offroaders die knipperen dan  :D :D :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3434

Zijn er offroaders die knipperen dan  :D :D :D

Ja, ene Herman
Beide gezien op internet:
 
Een beugeltje voor een ICO op de KTM EXC LC4 lichtschakelaar is zo te bestellen:

 
En een beugeltje voor je roadbook bediening ook:

 
Maar op die laatste ontbreekt de "ruimte" voor de richtingaanwijzer schakelaar:

 
Zodat deze schakelaar er netjes onder geplaatst kan worden:

 
Kent iemand een LOW-BUDGET oplossing in de vorm van een beugeltje hiervoor? Of kan me in een richting zetten?
 
 
 
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
en  dat is maar goed ook, want ik rij regelmatig achter hem aan 8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Lowbudget ben je er natuurlijk uit met de oplossing van RallyXL.
Wil je een fijne oplossing dan kun je ook de oplossing uit volgende link eens overwegen.

http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=9125.msg125573#msg125573

Succes!
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
De beste oplossing is weer te gemakkelijk  :D ;D

There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog