Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: dakar training landgraaf 8 oktober  (gelezen 1362 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
dakar training landgraaf 8 oktober
« Gepost op: 17-09-2011, 23:00 »
Beste ARM leden,
 
door www.daycee.com is mij gevraagd een bijzonder training op te zetten op een bijzondere locatie.
 
Nou de locatie is landgraaf, die is en blijft bijzonder en de training  zal anders zijn dan we gewend zijn.
 
Uiteraard zullen we wat rijtechnische zaken behandelen maar dit keer komt er ook aan aantal ander soort training elementen bij om de hoek die alles met rally rijden te maken hebben.
 
dat is oa navigatie training , survival mens en machine en voorbereiding mens en machine
 
Het zal een mooie leerzame dag worden inclusief lunch waarbij niet alleen je rijtechniek weer wat verbeterd word maar ook zeker de kennis  voor een eventueel te rijden rally in de toekomst.
Van Dakar rally tot berlijn bressau tot transanatolia rally.
 
Eeen goede voorbereiding is het halve werk en een dag als deze is 1 en al plezier.
 
Omdat het een specifieke training is moet ik de groep klein houden.
Hierdoor ligt de prijs hoger dan je gewend bent van een normale training aldaar.
 
Het minimaal aantal deelnemers is 10 en maximaal 12.
 
de prijs voor deze uniek training word aangeboden via hun website voor 265,- euro pp
 
Het is weer eens iets totaal anders en hopelijk kunnen we de dag vullen en zo de gehele dag gebruik maken van de groeve .
evt motor huur en kleding is mogelijk
 
de link voor inschrijven is http://www.daycee.nl/deals/avontuur-en-uitdaging/voor-mannen-en-vrouwen-met-ballen/86
 
ik hoor graag van jullie of er animo voor is.
Sportieve groeten
Bryan
www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: dakar training landgraaf 8 oktober
« Reactie #1 Gepost op: 19-09-2011, 14:35 »
Waarschijnlijk iets te duur voor 1 dag. Top lokatie met een top trainer mag iets kosten natuurlijk, maar ik denk dan aan hooguit 150-175. Of heb ik de laatste inflatiecijfers nog niet gezien?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: dakar training landgraaf 8 oktober
« Reactie #2 Gepost op: 19-09-2011, 15:14 »
Waarschijnlijk iets te duur voor 1 dag. Top lokatie met een top trainer mag iets kosten natuurlijk, maar ik denk dan aan hooguit 150-175. Of heb ik de laatste inflatiecijfers nog niet gezien?

training van Frans Verhoeven in dezelfde groeve moest 175 kosten, maar dat was waarschijnlijk een grotere groep: minder mensen tegelijk in de groeve betekend natuurlijk dat de kosten ook over minder mensen verdeeld moet worden.
 
maar dan ben je wel verzekerd van persoonlijkere begeleiding denk ik zo :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: dakar training landgraaf 8 oktober
« Reactie #3 Gepost op: 19-09-2011, 18:59 »
Ja dat is ook zo. Dan zijn er meestal meerdere groepjes van 10-15 rijders.