Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Bestelling 24MX  (gelezen 9718 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #15 Gepost op: 23-09-2011, 10:39 »
Hebben ze ook een site in het Nederlands of Engels?

Wat dacht je van http://24mx.nl/
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #16 Gepost op: 23-09-2011, 10:41 »
www.24mx.nl maar in de OP staat mx24.nl is een beetje verwarrend idd
Vstrom 650 - KTM 525 EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #17 Gepost op: 23-09-2011, 10:57 »
Tja... Er werd hier iets geroepen over "uit Zweden" en toen ik op google zocht zag ik alleen de .se site.  ::) vandaar
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2349
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #18 Gepost op: 23-09-2011, 20:46 »

niet te missen tegenwoordig, ze hebben een behoorlijk reclamebudget :-X

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 63
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #19 Gepost op: 24-09-2011, 22:08 »
Beste Blitskikker,

Het spijt ons voor de lange levertijd die u heeft moeten ervaren en ik kan u bevestigen dat er inderdaad problemen zijn geweest met onze vervoerder door een foute inlezing van de tracking nummers waardoor de pakketjes een geheel verkeerde route hebben gevolgd en dit tot ernstige vertragingen heeft geleid en we de beloofde levertijd van 2-6 werkdagen overschreden hebben. We hebben voor degene die hier mee te maken hebben gehad inmiddels een nieuwe bestelling verzonden zodat deze alsnog zo snel mogelijk de bestelling krijgen en een korting aangeboden krijgen.
We proberen een zo'n hoog mogelijk niveau van klantenservice te bereiken en het is dan ook sneu voor ons als het misloopt maar voor u als klant is het natuurlijk nog erger als u een product bestelt en deze niet binnen de levertijd van 6 werkdagen komt.
Voor vragen of suggesties staan we u graag te woord via info@24mx.nl of 085-888 1052 (tussen 12 en 17:00)

@Loona35 : Neemt u graag contact met ons op als u het geld nog niet ontvangen heeft!  We lossen het graag voor u op.

Aangezien we een serieus bedrijf zijn en het grootste assortiment in Europa hebben streven we ernaar om een onze klanten 100% tevreden te stellen en we staan u dan ook graag te woord mocht er iets zijn!

Met vriendelijke groet,

Johannes
24mx.nl


Nou ben sinds gisterochtend terug uit Zweden en heb het pakket gistermiddag ontvangen. Er ontbrak nog het e.e.a. en dat lag vandaag bij de post.

Ik kan me voorstellen dat er wel eens iets mis gaat maar vind het wel heel erg vreemd dat er vanaf het eerste moment (nu bijna 3 weken geleden) geen trackingnummer kon worden gegeven. Het trackingnummer dat na lang aandringen telefonisch vorige week werd gegeven bestond zelfs helemaal niet (!)

In de mail die tijdens mijn vakantie werd verzonden stond ook geen letter over korting o.i.d.

Hoe dan ook, mijn gevoel is dat 24MX de spullen gewoon niet op voorraad heeft/had en wacht tot ze genoeg bestellingen hebben om een betere prijs te bedingen bij de groothandel. Iets anders kan ik er niet van maken.

Overigens heeft de Yamaha het zonder reserveonderdelen gehaald.

Vandaag begint het!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #20 Gepost op: 26-09-2011, 13:22 »
Hoewel ik ook heel veel dingen bestel via internet koop ik m'n motorspullen altijd zo veel mogelijk lokaal bij mijn bekende motorzaakjes.

Groot voordeel; zo kennen we elkaar en als er echt wat is krijg je ook goede hulp!
Dat krijg je minder als je bekend staat als die ene die nooit wat koopt.

Het leuke is dat al die MX zaken 's avonds open zijn en ook vaak gewoon de spullen per post versturen.
Geen enkele reden om mijn spullen in Zweden te bestellen.

Bovendien help ik zo mijn sportgenoot (die een winkel heeft) hier in de buurt.
Het zou jammer zijn als dadelijk ook al die MX zaken ter ziele gaan.

En voor de prijs hoef ik het vaak ook niet te doen.
In mei had ik banden besteld in Duitsland.
Na een hoop geklooi had ik na twee weken nog steeds niet de goede banden in huis.
Uiteindelijk was ik bij mijn eigen dealer €10 duurder uit voor twee banden.
Maar dan heb je ze wel meteen!
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #21 Gepost op: 26-09-2011, 13:39 »
Ik heb voor mijn reis naa Roemenie het precies zo gedaan als jij stelt Fred. Auw, 400 Euro voor een paar kleine reserveonderdelen. Achteraf niet nodig, want ik heb ze niet gebruikt...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 63
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #22 Gepost op: 26-09-2011, 21:04 »
Vandaag werd ik gebeld door Johannes van 24MX. Het speet hun heel  erg dat het allemaal zó fout gelopen is. Om het leed te verzachten krijg ik 30% korting (retour gestort op mijn Visa rekening) Mooi want ik moet nog een helm en laarzen hebben dus zal ik niet lullig doen en die bij hun bestellen.

Hoe dan ook, zijn uitleg klonk wel plausibel al blijft het natuurlijk 24MX zijn verantwoording dat het spul pas 3 weken later is bezorgd.

Laten we hopen voor die jongens dat er vanaf nu alleen maar positieve berichtgeving te lezen valt anders is het denk ik snel gedaan met ze. 
Vandaag begint het!

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3629
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #23 Gepost op: 26-09-2011, 21:59 »
Belt zo'n Johannes nu uit Nederland vandaan of uit Zweden.

Algemene voorwaarden:
Vestigings- & bezoekadres:
 Konsumentv. 6
 SE-12530 Älvsjö


Bezoekadres, dan verwacht je toch ergens een bord 24MX.

http://maps.google.nl/maps?q=Konsumentv.+6,+SE-12530+%C3%84lvsj%C3%B6&hl=nl&ie=UTF8&ll=59.269883,18.005991&spn=0.003871,0.027874&sll=52.469397,5.509644&sspn=5.208167,14.27124&vpsrc=0&t=h&z=16&layer=c&cbll=59.269884,18.006&panoid=cA9dNbrakaMErkkJMMElLQ&cbp=11,14.76,,0,7.14

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 63
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #24 Gepost op: 11-10-2011, 18:10 »
Geld (30% van het aankoopbedrag) is op mijn rekening gestort. Da's dan wel weer mooi van ze  ;)
Vandaag begint het!

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #25 Gepost op: 11-10-2011, 18:18 »
net ook wat besteld vanuit de motor73 advertentie(levensgroot op pagina 1) keurig binnen 4 dagen in huis. Kwam volgens mij wel uit Zweden en kon niet track en tracen (althans begreep er geen snars van ??? )
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!