Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gejat: Rallymaniacs jas, Breslau kleding (en de inhoud van onze servicebus)  (gelezen 1299 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Ha,

Vanochtend even naar de stalling in Dordrecht om spullen uit de bus te halen. Blijkt die leeg geroofd te zijn. Gereedschap weg, vooral veel fijne dingen die we tijdens de wedstrijden gebruiken zoals de elektrische slagmoersleutel, inverter etc. En natuurlijk de Garmin 276, communicatiesetjes etc. Ook onze voorraad soep en het bier is weg. Er waren meer voertuigen leeggehaald, goed klote.

Het meest herkenbaar zijn mijn Rallymaniacs jack (Oude logo, donkergroen, zijn er 6 van gemaakt. Marcel is er ooit nog 20 decathlons voor langs geweest om 6 jacks te verzamelen voor alle vrijwilligers) en mijn Breslau fleece jack van dit jaar.

Als je die tegenkomt bij een handeltje dan hoef je niet te wachten tot ik er ben. Mocht je wat tegenkomen dan hoor ik graag ervan.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Wat een zieke gasten , ik hoop dat ze gepakt worden  >:(  jas is toch wel herkenbaar , misschien zie je er vandaag of morgen eentje lopen in jouw jas  :D
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Shit hé, da's effe balen. Veel schade van het openbreken? Fleece zal je vast nog wel via de shop bij kunnen bestellen :-X

Voor Afrika dan ook de GPS maar lenen?

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Shit man! Jammer te horen...ziekelijk!
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Klote zeg... Heb je een fotootje van die jas?
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Nee, geen foto van. Misschien Ferd, die heeft er ook nog 1.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Wat een sukkeltjes......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Ze hebben genoeg buit gemaakt. Dat wij er jaren over gedaan hebben om dat bij elkaar te zoeken.. %$#@$@#%#@ etc.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Ze moeten gewon met hun pisvingers van je spullen afblijven.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 359
wat moet je ervan zeggen  >:(
 
wel handig de tweet knop direct getweet  ;)
Member of CMA-NL

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Wel klote dat ze het bier ook hebben gejat...  >:(
Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
En het was zeker ook nog MIJN bier??