Ik vind die 1200 nog best wel meevallen. Ziet er al heel wat beter uit dan een Varadero. Lijkt idd erg op de GS, maar gecombineerd met de betrouwbaarheid van Honda (laten we eerlijk zijn, dat zit wel goed bij hun) lijkt het me een goeie reis machine. Tuurlijk ga je daar niet hardcore de woestijn mee in, maar om 'm dan maar af te schieten gaat wat ver. De spaakwielen staan wel mooi vind ik.
En het is wel aardig om te zien dat in navolging van BMW en Triumph er een soort tweede segment ontstaat, van 800cc wat lichtere motoren omdat die 1200 toch wat lomp zijn. Maar in dat segment vin ik de BMW 800 en de Triumph wel heel wat beter geslaagd.Ben benieuwd of Honda nu op de lange duur de Transalp nog in leven laat.
En je kan natuurlijk ook mooi tussen 800 en 1200 cc in gaan zitten en dan kom je op de KTM 950 SE of Adventure (wat al die anderen meteen weer overbodig maakt
)
groeten,
Jos