Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Rijden Arnhem (Zuid) vanavond 13 juni, 19:30  (gelezen 623 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Rijden Arnhem (Zuid) vanavond 13 juni, 19:30
« Gepost op: 13-06-2012, 15:58 »
Hallo Allen,
 
Sinds vandaag lid van ARM. Had al iets geprobeerd te organiseren op motor-forum, maar de rijmaten kunnen vanavond niet, dus ik dacht, probeer het hier.
 
19:30 verzamelen bij Tango Rijkerswoerd
http://goo.gl/maps/kWam
19:45 ben ik onderweg, kort rondje, want NL tegen DE om 20:45
De groeten,
Thanas
 
P.S.
Als je een prive bericht stuurt, kunnen we 06 uitwisselen, is makkelijker.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 30
Rijden Arnhem (Zuid) vanavond 13 juni, 19:30
« Reactie #1 Gepost op: 13-06-2012, 19:36 »
Zit nu in de trein naar Arnhem, dus ben te laat. Vraag me wel af waar jij rijd. Ik woon om de hoek en kan niet veel legale off road mogelijkheden in de buurt.
Yamaha XT500
Yamaha TTR600

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Rijden Arnhem (Zuid) vanavond 13 juni, 19:30
« Reactie #2 Gepost op: 13-06-2012, 22:18 »
Hoi Rimko,
 
"legaal" is inderdaad lastig, maar ik weet best een paar stukken te liggen waar het kan. Als ik weer ga rijden, dan laat ik het op tijd weten, wie weet kan je dan mee. Ik had voor vanavond eigenlijk een bepaalde route in gedachten, maar omdat ik eerst dacht dat er 2 anderen ook gingen rijden, maar uiteindelijk solo ging ben ik een beetje willekeurig gaan ruiden. ik ben van Arnhem (rijkerswoerd) via Schuijtgraaf en de drielsedijk naar Heteren gereden, daar via A50 even het water over en bij Doorwerth in de buurt gaan zoeken. Er is wel wat te vinden, maar uiteindelijk....
 
Met mijn motor is het op de weg ook goed rijden, dus voor mij minder erg als het wat meer asfalt is, maar off-road is wel erg leuk. Jij hebt een TT-R 600 op noppen? Wellicht ken ik stukken die jij niet kent en jij stukken die ik niet ken?
 
Tot de volgende keer?
De groeten,
Thanas

Offline member

  • *****
  • Berichten: 535
Re: Rijden Arnhem (Zuid) vanavond 13 juni, 19:30
« Reactie #3 Gepost op: 14-06-2012, 08:34 »
Lijkt me leuk maar ik zit wel met een lastige thuis situatie.
Kan niet op korte termijn rijden, wel op enkele dagen termijn. Ken nog wel wat wegen dichtbij (straal van 100km)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Rijden Arnhem (Zuid) vanavond 13 juni, 19:30
« Reactie #4 Gepost op: 14-06-2012, 12:58 »
Hallo,
 
Wellicht maak ik wel een Arnhem en omstreken topic aan, waar we kunnen afspreken enzo. Voro mij is Arnhem en omstreken een radius van 50 km ofzo.
 
Altijd leuk om onbekende wegen te rijden.
 
Houd het in de gaten,
De groeten,
Thanas