Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Citaat Toine van Dijk  (gelezen 1788 keer)

Offline member

Citaat Toine van Dijk
« Gepost op: 18-03-2006, 23:07 »
Was ik net bij m'n moeder op bezoek, had ze zo maar voor mij de MotorExperience van vorige week op video gezet.
Heel verhaal over Enduro en de zwarte cross.
Wellicht hebben jullie het ook gezien en ik zou er hier niet over beginnen als ik er niet iets heeel speciaals gehoord zou hebben :-)

Citaat Toine van Dijk over de BMW HP2 waarmee hij het nederlands kampioenschap enduro rijdt.
" Zo'n HP2 is natuurlijk heel erg handelbaar op lange rechte stukken.... "

Jaaaa, lees 'm nog maar eens.
Hij is goed!!!!
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

Re: Citaat Toine van Dijk
« Reactie #1 Gepost op: 19-03-2006, 02:17 »
Daslekker,

Offline member

• Aut viam inveniam, aut faciam
« Reactie #2 Gepost op: 19-03-2006, 07:49 »
handelbaar? op rechte stukken? is dat dan een chopper ofzo?
nu heb ik na een weekendje op zo'n Fje een complete aversie tegen bmw dus zo'n uitspraak is toch erg mooi.

Offline member

• KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 19-03-2006, 10:06 »
Dan heeft-ie wel goed opgelet, want even er vanuit gaand dat je op lange rechte stukken ook graag lang en hard rechtdoor wilt, is het natuurlijk wel gewoon waar   ::)  Niet alle brommers kunnen dat hoor! Wel eens op een EXC lang en hard rechtdoor gewild?  :P
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

« Reactie #4 Gepost op: 19-03-2006, 11:08 »
handelbaar? op rechte stukken? is dat dan een chopper ofzo?
nu heb ik na een weekendje op zo'n Fje een complete aversie tegen bmw dus zo'n uitspraak is toch erg mooi.

Een Fje is niet te vergelijken met een HP2, denk ik zo. Niet gelijk alle BMW's over één kam scheren hè  :D

Offline member

• Administrator
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 19-03-2006, 11:23 »
Ook niet alle Fjes aub.  :P

Offline member

« Reactie #6 Gepost op: 19-03-2006, 11:29 »
Ook niet alle Fjes aub.  :P

Ze zitten wel snel vast hè, die Fjes...

;) ;) ;)

Offline member

• Member
  • *
« Reactie #7 Gepost op: 19-03-2006, 19:17 »
Het is natuurlijk wel gewoon waar dat een HP2 beter is op de stukken lang recht uit en een EXC.o.i.d. beter is in het kortere werk. Ik denk wel dat je dit in de juiste proporties moet zien. Je moet ook niet vergeten dat een HP2 een heel stuk zwaarder is( 50 a 60 Kilo schat ik)
Ik hoorde dat Toine het al heeft gepresteerd om in de top 5 mee te rijden op een proef tijdens een enduro.
Ben benieuwd of KTM die LC8 enduro gaat inzetten bij enduro ritten.
Lijkt mij wel gaaf, dan heb je min of meer een eerlijke strijd en dan maar hopen dat KTM een goeie rijder weet te vinden die Toine het snot voor de ogen rijdt ;)

Groet Johan

Offline member

« Reactie #8 Gepost op: 19-03-2006, 19:46 »
............... en dan maar hopen dat KTM een goeie rijder weet te vinden die Toine het snot voor de ogen rijdt ;)

Groet Johan

Dacht ik nou net dat je je zelf hiervoor ging aanbieden.........................  ;D

GS GJ
die best bij is met zijn BMW ;)
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

• HP2
  • Member
  • *
« Reactie #9 Gepost op: 25-04-2006, 15:50 »
Dan heeft-ie wel goed opgelet, want even er vanuit gaand dat je op lange rechte stukken ook graag lang en hard rechtdoor wilt, is het natuurlijk wel gewoon waar   

Kan je ook niet missen hoor....op een (bevroren) maisland met van die lekkere lengterichels ging ook ik als de brandweer...heb dat idd ook wel eens op een EXC of 950 geprobeerd maar dat geeft me niet zoveel vertrouwen.

In 't bos moest ik het daarentegen compleet afleggen tegen zo'n beetje alles wat lichter was  :-\....daar kon ik op een EXC dan weer aardig vlot uit de voeten :)
Met vriendelijke groet,

Albert J. Siemers

"Assumption is the mother of all fuck-ups"