Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Hulp gezocht bij verwisselen achterband  (gelezen 439 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
Hulp gezocht bij verwisselen achterband
« Gepost op: 17-06-2012, 20:10 »
Mijn gebruikelijke reddende engel heeft de komende dagen helaas geen tijd me te helpen bij het verwisselen van de achterband (ik heb er nog niet genoeg handigheid mee het helemaal zelf te doen).


Wie-o-wie heeft er morgen- of dinsdagavond tijd mij hierbij te helpen? Ik woon in Amsterdam.


Eeuwige dankbaarheid en een flesje van iets lekkers valt je ten deel.

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Hulp gezocht bij verwisselen achterband
« Reactie #1 Gepost op: 17-06-2012, 20:13 »
Als je je wieltje in je mooie volvo gooit wil ik je wel helpen (je weet de weg  :) ) Moet op m'n mannetje passen (ma en di).



Of met motor+band langskomen als je durft.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
Re: Hulp gezocht bij verwisselen achterband
« Reactie #2 Gepost op: 17-06-2012, 20:43 »
oh, maar dat is geen probleem.
dat wordt dan met motor en band, de motor zonder band op straat laten staan is ook zo kwetsbaar. is de oude band ook lekker warm en iets minder beroerd er af te halen :)
morgenavond dan? gereedschap, bandenvet en dergelijke heb ik, gaat zo de rugzak in.


dank!

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Hulp gezocht bij verwisselen achterband
« Reactie #3 Gepost op: 17-06-2012, 21:19 »
OK  ;)
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain