Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: endurotrip vogezen bij la mouche  (gelezen 23348 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
Re: endurotrip vogezen bij la mouche
« Reactie #45 Gepost op: 27-12-2011, 11:35 »
Beste mensen,

Deze trip is zonder meer de moeite waard en meer dan gaaf, echter ga ik er orginisatorisch tussen uit!
Ik voorzie graag in slaapplekken, was plekken en voeder plekken, maar voor het boeken van deze trip met deze gids zoals die op de filmpjes te zien is verwijs ik jullie direct naar zijn site, het is een frans man ( die op zijn frans ook engels spreekt ) met een fantastisch assortiement aan offroad trips, maar voor boekingen van de gids rechtstreeks bij hem boeken!! voor boekingen van slaap, was en voeder plek kun je uiteraard wel bij ons terecht!

succes, Groet Jos

www.dynamique-moto-passion2.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: endurotrip vogezen bij la mouche
« Reactie #46 Gepost op: 14-01-2012, 07:52 »
Ik wil dit jaar ook wel mee.....
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • *****
  • Berichten: 871
Re: endurotrip vogezen bij la mouche
« Reactie #47 Gepost op: 09-02-2012, 20:33 »
Ga dit jaar in de eerste week van juni ervaren hoe leuk je in de vogezen kan sturen.
Heb voor woensdag 6 juni de gids gestrikt,
mochten er meer mensen mee willen of evt. op andere dagen de buurt onveilig willen maken..... join the club! ;D

Ik zag trouwens op http://www.mxbaneneuropa.com/ nog wat leuke banen in de buurt, maar weet niet of ik me daar aan zou moeten wagen (alleen iig niet)

Greetz Sander
Honda V45 Magna-Suzuki Dr800s-Ktm Exc525-Beta300RR

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: endurotrip vogezen bij la mouche
« Reactie #48 Gepost op: 09-02-2012, 21:35 »
Het asfalt is er in ieder geval fantastisch!!


Offroad nog niet echt geprobeerd daar.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: endurotrip vogezen bij la mouche
« Reactie #49 Gepost op: 15-02-2012, 07:53 »
ik zit een week later in Slovenië, dus kan helaas niet mee. Maar het lijkt mij nog steeds leuk om daar een keer te gaan rijden. Misschien september....
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2349
Re: endurotrip vogezen bij la mouche
« Reactie #50 Gepost op: 24-02-2012, 10:14 »
Ga dit jaar in de eerste week van juni ervaren hoe leuk je in de vogezen kan sturen.
Heb voor woensdag 6 juni de gids gestrikt,
mochten er meer mensen mee willen of evt. op andere dagen de buurt onveilig willen maken..... join the club! ;D

Ik zag trouwens op http://www.mxbaneneuropa.com/ nog wat leuke banen in de buurt, maar weet niet of ik me daar aan zou moeten wagen (alleen iig niet)

Greetz Sander
Hoe zien je plannen er precies uit? Ga je maar 1 dag met de gids rijden of meerdere?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: endurotrip vogezen bij la mouche
« Reactie #51 Gepost op: 02-08-2012, 11:52 »
Slecht hoor!


Had gemaild voor drie dagen september, maar twee dagen was alleen mogelijk. Wat ons betreft goed, maar dan wel twee dagen vol rijden en niet zoals bij sommige gidsen om 10 uur beginnen, vervolgens een lunch van 12 tot 2 en om 4 uur weer in de hut. Dus gevraagd om langere (normale) rijdagen van een uur of 9 tot een uur of 5, omdat we anders langer in de auto zitten dan op de motor.


Zijn antwoord was dus:
Sorry but we are in "dynamique moto passion",it's my the guide,my guarantee to ride a maximum don't exist,we are not on the road express !!!many difficulties can make you break down everywhere. i known that you come from Holland,but i can't make that for you. an other time perhaps!!! so long….


Dat weten we dan ook weer... Succes met de operatie aldaar!

Post Merge: 02-08-2012, 11:53
Overigens, bij Bas in Tsjechië reden wel wel volle dagen. Daar ga ik volgend jaar maar weer naar toe.
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
Re: endurotrip vogezen bij la mouche
« Reactie #52 Gepost op: 09-09-2012, 14:32 »
en zo word weer vanzelf uitgelegd waarom ik er niet meer tussen wilde zitten!
Sorrie jongens ik baal hier net zo hard van als iedereen die graag op rijdbare afstand spectaculair wil rijden...
Maar het blijft lastig om met "sommige" fransen afspraken te maken..Ik kon hier in ieder geval niet op bouwen/ vertrouwen zodoende wilde ik niet meer de verantwoording dragen voor zijn afwezigheid / afzeggingen / slechtweer prognoses / ziekmeldingen etc etc.
 
Maar hou de vogezen in het achterhoofd we zijn aan het kijken ( Nog niets beloofd dus!! ) of we voor de zwaardere allroads wat leuek trips kunnen gaan uitzetten, let wel dit zal over legale wegen gaan waarschijnlijk 75-80 % onverhard / semi onverhard / bijzonder beroerd wegdek en echt bedoeld voor de zware offroad / allroad met iets wat op een nop lijkt in het rubber.
tegen de tijd dat ik meer weet / klaar heb zal ik weer posten met verdere details.

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: endurotrip vogezen bij la mouche
« Reactie #53 Gepost op: 09-09-2012, 20:38 »
 :stupid:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!