Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Berlin Breslau 2006  (gelezen 1321 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Berlin Breslau 2006
« Gepost op: 26-06-2006, 07:15 »
Afgelopen weekend is Berlin Breslau weer van start gegaan. Natuurlijk heeft Marcel er weer een hoop tijd ingestoken om ons (en de rest) van de nodige info te voorzien.

Op RallyManiacs staat een inleiding/voorbeschouwing over deze rally, met een aantal namen van deelnemers.
Citaat
Vandaag gaat de 12e Berlin-Breslau van start. Een rally die door veel Nederlandse Dakarrijders wordt gebruikt als training. Want vooral op het gebied van navigatie wordt er veel van de rijders gevraagd. Het terrein waar gereden wordt, is heel afwisselend. Natuurlijk veel zand, maar ook modderpassages, een aantal lastige waterdoorwadingen, eigenlijk zit er van alles in.

Over de proloog en de rit van zondag is ook reeds het een en ander gepubliceerd, Henk Knuiman heeft de proloog op ziojn naam weten te zetten, dus da belooft wat voor de rest van de rally ;)
Citaat
Drie pagina's roadbook voor twee kilometer!

Zaterdag is de proloog verreden, waarbij de startvolgorde bepaald werd voor de eerste van twee specials voor de zondag. Henk Knuiman liet meteen aan zijn concurrenten weten dat er de komende week serieus rekening met hem gehouden zal moeten worden.
Marcel heeft het voornemen om elke dag weer een nieuw stukje te schrijven zofdat we met z'n allen kunnen meegenieten van één van de natste rally's in europa.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Berlin Breslau 2006
« Reactie #1 Gepost op: 26-06-2006, 20:21 »
Citaat
B-B 2006: Dag 2!
Monday, 26 June 2006

Henk Knuiman: "Een spectaculair dagje!" Verder:  Benzinetekort voor Harry. Problemen voor Henno?

Natuurlijk even op www.RallyManiacs.nl verder lezen ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Berlin Breslau 2006
« Reactie #2 Gepost op: 27-06-2006, 22:54 »
Weer een update online. Halverwege het verhaal ging het even mis met uploaden, en kon ik weer opnieuw beginnen.... ::) :-\
Morgen maar even nalezen op spelfoutjes. Jammer genoeg wil het met de foto's niet echt lukken, volgend jaar maar zelf gaan doen dan. :P
Het is hetzelfde probleem als bij de Dakar: de motoren zijn allang voorbij als de fotografen klaar staan voor de auto's en trucks...

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Berlin Breslau 2006
« Reactie #3 Gepost op: 28-06-2006, 13:45 »
Het is hetzelfde probleem als bij de Dakar: de motoren zijn allang voorbij als de fotografen klaar staan voor de auto's en trucks...

Volgens mij zijn die jongens van Marathon rallye ook meer auto-gek...

Heb je nou die DVD met foto's al?  :-X
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Berlin Breslau 2006
« Reactie #4 Gepost op: 28-06-2006, 13:57 »
Ik krijg als eerste de dvd met videobeelden, foto's volgen later. Jongens zijn nu druk met de B-B he, kunnen geen 2 dingen tegelijk :-*
Ga ze na volgende week nog wel een keer bellen als er nog niets is. Kan ze ook niet teveel pushen, want we hebben ze nog wel nodig....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Berlin Breslau 2006
« Reactie #5 Gepost op: 28-06-2006, 15:43 »
Tja dit jaar de Alto Turia en ik dacht zelf om volgend jaar deze weer te doen en die van Kroatië. Nu ik deze verhalen zo lees, weet ik het nog niet zo net. De BB trekt ook wel aan me. Hoe krijgen ze die luchtfilterbak geprepareerd voor die doorwadingen en dan met name voor de 525.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Berlin Breslau 2006
« Reactie #6 Gepost op: 28-06-2006, 16:16 »
Moet je Ewout van RBC eens bellen, die kan je na deze week er alles over vertellen waarschijnlijk :D

Ik zit er (voorzichtig) aan te denken, mits er voldoende Nederlanders meegaan,om volgend jaar in te schrijven om verslag uit te brengen/foto's te gaan maken. Met de Landcruiser die ik heb staan,  kan ik ook nog assistentie/motortransport verzorgen dus wie weet, is er nog wel wat af te spreken!

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Berlin Breslau 2006
« Reactie #7 Gepost op: 28-06-2006, 21:05 »
Marcel heeft foto's kunnen scoren voor de visuele ondersteuning van de verhalen over de rally. Tijd dus om weer even naar www.RallyManiacs.nl te surfen ;)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Berlin Breslau 2006
« Reactie #8 Gepost op: 30-06-2006, 07:05 »
Citaat
B-B 2006: dag 5! 
Thursday, 29 June 2006 
Vandaag de marathonetappe!