Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: OTR Ruurlo op de DIKKE brommer?!  (gelezen 2724 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
OTR Ruurlo op de DIKKE brommer?!
« Gepost op: 22-10-2013, 19:39 »
Een tijd geleden is er gesproken over het rijden van een OTR op de Allroad. Ik ga dit weekeinde de OTR van Ruurlo rijden met de AT. (mijn kameraad op zijn net gekochte xr400, maar die is ook net begonnen met otr rijden)
 Zijn er nog anderen die ook op de allroad gaan/willen?
groet,
Albert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: OTR op de DIKKE brommer?!
« Reactie #1 Gepost op: 22-10-2013, 19:44 »
Ik zit er ook serieus over te denken ja.
De peelrandrit met de Guzzi v50 of TT
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 871
Re: OTR op de DIKKE brommer?!
« Reactie #2 Gepost op: 22-10-2013, 19:53 »
Als er noppen onder zitten en geen allroad banden is het harstikke leuk
Honda V45 Magna-Suzuki Dr800s-Ktm Exc525-Beta300RR

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: OTR op de DIKKE brommer?!
« Reactie #3 Gepost op: 22-10-2013, 19:55 »
Heb OTRs gereden met een Suzuki DR800 en daarna met een KTM Adventure 640, gaat prima en hoop lol gehad, is zwaar maar te doen.
Hield wel rekening met de snelle jongens door rechts te houden op de maisplakken en knippen en bij kruipsluip soms ff aan de kant te gaan als er wat snellere rijders achter me zaten..

Maar wel leuk om ff volgas te gaan op een recht stuk en een lichte enduro dan voor te blijven ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • Zet maar gauw je helm weer op!
  • *****
  • Berichten: 706
Re: OTR op de DIKKE brommer?!
« Reactie #4 Gepost op: 22-10-2013, 21:25 »
Ik ging nooit aan de kant (tenzij het was om op adem te komen) maar heb altijd volle bak genoten! Snelle jongens komen er toch wel langs, goedschiks of kwaadschiks zo lijkt het soms. Volgas over de maisvelden! Whoehaa! Dat waren nog eens tijden. De sensatie van het de eerste keer gebruiken van de kombocht zoals de kombocht bedoeld is, en dan nog een keer durven opschakelen.
De meewarige blikken van collegarijders en de organisatie tijdens de keuring (je gaat toch niet DAAR mee rijden?), de duimen en tekenen van respect tijdens de rit, de brede smile die haast onder de helm uit komt.
De armen opgepompt, de mond uitgedroogd, alles onder een dikke laag drek.
Dat is OTR. Dan ben je een Maniac.
(En dan het liefst op een SuperTenere natuurlijk, dat geluidje! die power! YAMAHA!!!)


Mijn rijvaardigheid is te beperkt, ofwel de combinatie van remmen/vering/gewicht past niet meer bij de door mij gewenste rijstijl. Derhalve komt de ST niet meer in het zand, daar is nu een TT350 voor.
(Eerlijkheid gebied mij te vermelden dat ik, als de financiele situatie het toeliet, het liefste een ST zou rijden in volledige enduro trim, usd vorkje, dat soort fratsen. Dream on, Giel!)


Te vaak zie je alleen maar echte, en post 95 enduros tijdens een rit. Trek uit de schuur die dikke brommer! Noppen erom! Gaaaaaaan!



As je maar niet falt!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 314
Re: OTR op de DIKKE brommer?!
« Reactie #5 Gepost op: 22-10-2013, 22:14 »
Hey Albert
Gaaf, ik zeg doen.
Albert laat menig enduro motor achter zich hoor met de AT op noppen.
Dat kan ik jullie nu al vertellen.
Ik zie je zondag in Ruurlo Albert.
Zandhaas oet twente/ team otrritten/facebook.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: OTR op de DIKKE brommer?!
« Reactie #6 Gepost op: 22-10-2013, 22:21 »
Gaaf om te horen dat ik niet de enige idioot ben  ;)  @ giel; Als we ooit nog een maniac predikant nodig zijn schuif ik jou naar voren! Wie na jou pleidooi nog niet om is om te gaan knallen op de allroad, kan beter een racer kopen..
 
@skippie; Tot zondag! hebr zin an!

Post Merge: 23-10-2013, 10:05
Kan ik in Ruurlo nog andere maniacs verwachten? kom je dan ook op de dikke brommer? Afspreken?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: OTR Ruurlo op de DIKKE brommer?!
« Reactie #7 Gepost op: 27-10-2013, 16:44 »
Zo, weer thuis. Fantastisch mooie rit! Lkkr gereden, maar 1 ronde was voldoende!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 20
Re: OTR Ruurlo op de DIKKE brommer?!
« Reactie #8 Gepost op: 27-10-2013, 23:15 »
Een rondje inderdaad genoeg. Smmige maisplakken wel erg zwaar bij het eerste stuk.
Respect voor die witte tenere! Heb even staan kletsen en daarna mogen aanschouwen hoe hard dat door een bocht gaat. Ziet er echt kek uit. Was dat nou Giel of Albert.

Post Merge: 27-10-2013, 23:17
Zie net dat Albert op een AfricaTwin rijdt, Giel dus!
KTM 525 EXC / BMW 1200 GSA

Offline member

  • Zet maar gauw je helm weer op!
  • *****
  • Berichten: 706
Re: OTR Ruurlo op de DIKKE brommer?!
« Reactie #9 Gepost op: 28-10-2013, 09:52 »
NEE! ::) Zou wel willen! :'( Ik heb juist besloten (voorlopig, het zal er heus nog wel weer een keer van komen) NIET te offfroaden met de SuperTenere. Risico is te hoog met woon/werk fiets. Dat probeerde ik met mijn vorige post aan te geven. :confused:
Als ik ergens een ritje rijd, is dat op een TT350.
As je maar niet falt!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2105
Re: OTR Ruurlo op de DIKKE brommer?!
« Reactie #10 Gepost op: 28-10-2013, 10:01 »
Schijnt dat er menig KTM rijder huilend aan de kant stond omdat ie opzij moest voor een grote vent op een grote AT...
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: OTR Ruurlo op de DIKKE brommer?!
« Reactie #11 Gepost op: 28-10-2013, 13:48 »
@ Henny; Ik heb je gesproken, mijn AT is idd maagdelijk wit. De stickers zijn in ontwerp fase. Dan is ie weer beter te herkennen.
Het rijden ging idd lkkr! Was leuk om andere Maniacs te spreken. Gezichten bij de namen te zien.




uploaded_image


Offline member

  • *****
  • Berichten: 314
Re: OTR Ruurlo op de DIKKE brommer?!
« Reactie #12 Gepost op: 28-10-2013, 21:12 »
Schijnt dat er menig KTM rijder huilend aan de kant stond omdat ie opzij moest voor een grote vent op een grote AT...
Zo groot is albert nou ook weer niet maar zijn twin wel, Top Albert mooie foto.
Zandhaas oet twente/ team otrritten/facebook.com