Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: blaren!  (gelezen 3719 keer)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: blaren!
« Reactie #15 Gepost op: 08-04-2006, 13:03 »
Gewoon doorbijten, ze gaan vanzelf kapot. Dan doet het nog een dagje zeer en daarna krijg je d'r een mooi eeltlaagje bij   :)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: blaren!
« Reactie #16 Gepost op: 14-04-2006, 02:06 »
Nooit last van  ;)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
Re: blaren!
« Reactie #17 Gepost op: 14-04-2006, 08:49 »
Dan is er ook weinig van te zeggen om die dingen van de foto aan te schaffen ($ 5,95). Alleen waarschijnlijk $ 20,- verzendkosten.  :-X Of zijn ze ook in NL verkrijgbaar?

Als je met die amaerikaanse verkoper afspreekt, tenminste bij duurdere producten, dat hij maximaal 45 dollar op de bon zet dan voorkom je een btw aanslag. In dit geval is het een optie om bulk in te kopen en de verzendkosten te delen. Zoals ik hoor is er veel animo. Voor mij ook een maat L graag. Die K... blaren zijn nog niet weg.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 276
Re: blaren!
« Reactie #18 Gepost op: 22-04-2006, 09:05 »
Ik had tijdens mijn weekje in Turkije op de tweede dag ook ineens mega last van blaren op (vreemdgenoeg alleen) mijn linkerhand. Ik denk dat het vooral door de rotsachtige ondergrond kwam en mijn gebrek aan ervaring daarmee. Toen ik mijn stuur iets verder naar voren kantelde en toen ik wat bewuster mijn ellebogen naar buiten ging steken had ik ineens nergens last meer van. Wat een klein verschil niet kan betekenen!
2008 KTM 450 EXR-R | 1980 Yamaha XT 500 | 1997 BMW R1100GS