Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gezocht, handgrepen passagier KTM 690 enduro R  (gelezen 485 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Gezocht, handgrepen passagier KTM 690 enduro R
« Gepost op: 07-02-2013, 18:01 »
Hallo,


Toen ik m'n KTM 690 kocht stond er een kofferrek op en een soort van hoefijzer-rekje. Omdat ik de motor wat lichter wil maken om te kunnen offroaden zou ik graag de originele handgrepen monteren. Heeft iemand die nog liggen waar ie niks mee doet?


Ook valt het me op dat de originele uitlaatdemper tegen de plastic aankomt van het kontje. Er zit niks van hitte-reflecterende tape op. Mij lijkt dit een ideale manier om m'n plastic te smelten bij m'n eerste rit. Is dit ook zo en hoe verhelp ik dat het makkelijkst?
Groeten,


Bert





Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Gezocht, handgrepen passagier KTM 690 enduro R
« Reactie #1 Gepost op: 07-02-2013, 18:34 »
bert,
dit kun je oplossen door een hittebestendig plaatte monteren. of zelfs simpel zoals ik op de midsummer2012 zag bij Ilja hij had een buis op zijn uitgemonteerd met 2 slangenklemmen om zijn plastic te beschermen.
succes
Orange is the color.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1681
Re: Gezocht, handgrepen passagier KTM 690 enduro R
« Reactie #2 Gepost op: 07-02-2013, 19:03 »
Zoek ook nog eentje. De linker om precies te zijn. Door de hitte van de uitlaat wordt de handgreep kennelijk zo warm dat de bouten hem naar beneden trekken.

Verder geen problemen met smelten van plastic btw...

Gerrit :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Re: Gezocht, handgrepen passagier KTM 690 enduro R
« Reactie #3 Gepost op: 07-02-2013, 22:14 »
Zoek ook nog eentje. De linker om precies te zijn. Door de hitte van de uitlaat wordt de handgreep kennelijk zo warm dat de bouten hem naar beneden trekken.

Verder geen problemen met smelten van plastic btw...


Merci alvast voor de antwoorden. Blijkbaar raakt niet iedereen z'n uitlaat die plastic. Heeft iets te maken met uitlijning van de uitlaat volgens mij en ik heb er weer een reden bij om ooit eens voor die Wings te gaan.
Ik wil die oplossing van Ilya wel eens bekijken, foto's?


't lijkt ook of iedereen z'n passgiershandvaten zelf wil houden. Nieuw ga ik ze niet kopen, dan ga ik improviseren met bussen en aangepaste boutlengtes.
Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be