Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Aangeboden: XChallenge €4500,-  (gelezen 706 keer)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Aangeboden: XChallenge €4500,-
« Gepost op: 11-02-2013, 11:43 »
Omdat ik voornemens ben dit continent te verlaten en invoeren weleens een erg lastig traject kan worden, bied ik aan mijn trusty Xchallenge. Een supermotor voor iedereen die serieuzer wil gaan allroadrijden. Dat is dan ook het enige waar deze motor voor gebruikt is.

Wat heb ik ermee gedaan?

Oost Europa Rally
Sierra y Ramblas
Hart van Brabant
een halve Condroz
Aantal keren Appie
En uiteraard in en om de buurt

Alles bijelkaar iets van 12000 km.

Deze motor is niet in nieuwstaat, en koop je as-is.

Er zitten wel een leuke hoeveelheid spullen op en aan: Hyperpro achterschokker, X-tank, Rayz zadel, rally bashplate met opbergruimte, windschermpje, duobeugels, voortandwielbeschermer, kettinggeleider, handkappen, voeding en externe antenne voor een GPSMap 276c/278 etc. Eigenlijk alles wat je zou willen om lekker buiten te spelen of een pretrally te rijden.

Er is ook het nodige overbodige rommel afgehaald: knippers, beveiliging van de koppeling en zijstandaard, lange achterspatbord etc.

De motor staat momenteel op Heidenau K60 bandjes, en de ketting en tandwielen zijn nog prima. Elke 2500km heb ik de olie ververst en momenteel zit er volsynthetische olie in. 1000km ofzo geleden zijn het balhoofd- en de wiellagers vervangen. Je krijgt er een bak remblokken bij een ook nog een voortandwiel en een paar knippers.





De accu zal ik binnenkort eens aan de lader leggen om hem weer wat leven in te blazen. Motor heeft lang stilgestaan.

Mankeert er dan niets aan deze fiets? Ja, toch wel! Deze motor heeft 1 mankement waar ik simpelweg niet aan toe gekomen ben om te vervangen. Als de motor ècht heet is wil deze soms moeilijk starten. Dit komt doordat de automatisch decompresseur soms weigert (alleen als de motor warm is). Een handige vent vervangt dit binnen een middag en dit kost aan onderdelen minder dan 5 tientjes.

Post Merge: 11-02-2013, 16:29
edit: gereserveerd to 18 feb.

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Aangeboden: XChallenge €4500,-
« Reactie #1 Gepost op: 14-02-2013, 14:38 »
Verkocht...