Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Te koop: Honda Transalp '96, 27000km, in zeer goede staat.  (gelezen 2334 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Ik zet hier even de advertentie voor een vriend die de smaak van het offroaden zwaar te pakken heeft gekregen na twee ritjes allroad met de Transalp en zich iets lichters zoekt, genre DRZ400.


Het gaat over een Belgische motor,

*Goed onderhouden Transalp 600cc, net voorzien van groot onderhoud en klaar voor het nieuwe seizoen. Geen kosten te verwachten.

*Onderhoudshistoriek volledig bekend, alle facturen aanwezig vanaf aankoop 1996.

*27000 km stand

*2de Eigenaar

*Nieuwe motorolie, remolie, bougies, oliefilter en nieuwe Pirelli MT21 banden.

*Nieuwe stalen remleidingen voor en achter. Nieuwe gesinterde Brembo remblokjes vooraan.


*Valbeugels

*Bagagerek

Heeft lichte gebruikssporen, 1 zijkapje staat wat los en hitteschildje mist een boutje.

Ik heb er 2 allroad ritten mee gedaan , en hiervoor is het een voortreffelijke machine. Nu is het tijd voor het wat lichtere werk, en ben ik dus opzoek naar een Suzuki drz 400cc. Vandaar dat ik mijn Transalp te koop zet.

Richtprijs 1900€ , of een goed bod. Liefst testritje komen maken en bieden naast de motor. ;-)

Ik Reserveer voor de persoon die met beste bod komt.

mvg , wim


Z'n zoekertje staat hier: http://www.2dehands.be/motoren/motoren/honda/transalp-600-149909208.html?qq=transalp&pc_id=&afd=


Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 138
Re: Te koop: Honda Transalp '96, 27000km, in zeer goede staat.
« Reactie #1 Gepost op: 10-04-2013, 08:53 »
Ik weet iemand die hoogstwaarschijnlijk geinteresseerd is.
Denkt dat hij wel contact op neemt ;)
Hartelijke Groetjes,
Tim
www.MotorKampeerWinkel.nl, Niet alles in de shop maar van alles kan geregeld worden ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Re: Te koop: Honda Transalp '96, 27000km, in zeer goede staat.
« Reactie #2 Gepost op: 10-04-2013, 09:03 »
Ok Timieh,


Bedankt alvast voor het doorsturen van de info.  ;)
Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be