Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Allroadrit 2 april 2005  (gelezen 21375 keer)

Offline member

Re: Allroadrit 2 april 2005
« Reactie #105 Gepost op: 04-04-2005, 19:39 »
Leo en kornuiten,

Het was weer een heerlijk ritje, Ik heb echt genoten. Een hele mooie route, met mooie flauwe bochten en heel veel gravel! ;D ;D ;D

De camping was ook geweldig, leuke omgeving, goede sfeer, alleen een beetje fris! ;)  . Ik ga straks eerst een goeie slaapzak kopen!!!

Verder ook leuk om een aantal nieuwe gezichten tegen te komen.

Piccies op http://www.jochen.demon.nl

Groetsels,

Jochen
Honda NC700X
KTM 640 Adv '01

Offline member

« Reactie #106 Gepost op: 04-04-2005, 21:25 »
Luitjes heb weer genoten!
De rit vond ik erg mooi ook wat landschap betreft.
Verder natuurlijk lekker (Legaal!!!) gespeeld op diverse bouwplaatsen. ;D
Helaas geen foto toestel meegenomen. wel wat foto's gemaakt op Erwin zijn toestel, ben benieuwd!
En Meinerd nog bedankt voor het ophalen van mijn motor op vrijdag middag, Natuurlijk ook Fredje voor het lenen van zijn schuur om de electrische storing te verhelpen. (isolatie van stekker bobine doorgesleten, waardoor sluiting)  :(

Alle bedankt.
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

« Reactie #107 Gepost op: 04-04-2005, 21:48 »
Citaat
mooie foto's, maar volgens mij is dit een eigen aanvulling aan het roadboek.... 

Ik zeg niets. ;)
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

« Reactie #108 Gepost op: 04-04-2005, 22:52 »
zo, ook nog effe een album in elkaar gedraaid van de paar foto's die ik gemaakt heb.

http://www.lc8.nl/020405

Erwin... ik ben ook benieuwd :-), ik wil meer foto's...

Leo

• Gast
« Reactie #109 Gepost op: 04-04-2005, 23:10 »
Joh dat was leuk. Goede route alleen de lus die gaf wat verwarring

Was eigenlijk bedoeld als punt voor de controlepost. Is later verheven tot punt van veel hilariteit voor de uitzetters. Als veegploeg hebben we er zelf rijders die de route tegengesteld aan het rijden waren aangetroffen.

en ergens op een zandvlakte raakte wij de route kwijt. Met behulp vd kaart weer terug gevonden.

Na 7 ritten eindelijk iemand die terugkoppelt wat wij al die tijd wilden horen.

Wij vonden het ongehoord dat je een rit koopt die je om welke reden dan ook niet af kon maken omdat je de route kwijt bent geraakt.

Vandaar dat wij altijd landkaarten erbij verstrekken.

LEO

Offline member

• KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
« Reactie #110 Gepost op: 05-04-2005, 07:34 »
De kaart is inderdaad handig geweest. Op een gegeven moment moest je om een aspergeveldje heen langs de snelweg. Uiteindelijk weer rechts het bos in, maar waar was dat nou? Een stukje door het bos kwamen we weer een pad tegen, Ad gaat er nog effe liggen, en uiteindelijk via de kaart de route aan de andere kant van de hoofdweg weer terug gevonden ;)

De kaart was duidelijk, goed aangegeven waar je zat in vergelijking met het roadboek.

Offline member

« Reactie #111 Gepost op: 05-04-2005, 11:01 »
Leo en kornuiten,

Bedankt voor een erg mooie rit. Hoog Finland gehalte met al die gravel. Verder ook niet te veel verkeer (wandelaars, fietsers, ruiters) onderweg. Dat was de dag daarna wel anders op de Veluwe. Maar hier in Limbabwe heb je alle ruimte.

Trouwens dat stuk met (waren dat nou) asperge schillen was lekker glibberen. Maarten H. heeft dat nog even van heel dichtbij bekeken.

@ Maarten H., wat was dat nou voor een spul ??? En hoe is het verder met je pijnlijke schoulder. Doet ie het weer :-\

Nogmaals top route, bedankt en tot volgend jaar,
Maarten

PS: Die extra kaart was inderdaad handig :D
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

« Reactie #112 Gepost op: 05-04-2005, 12:18 »
Hee,

Het was %#%@&*# prei haksel. Ik reed samen met Ad achteraan en hadden even wat gas terug genomen om daarna een stukje wat sneller te rijden.
Aangekomen bij het stukje zag ik een mooi bultje/heuveltje, natuurlijk wat gas erbij. Kom ik over dat bultje ligt er dat prei haksel :o :o, gas dicht, voorwiel gleed weg en daar lag ik.

Had op dat moment niet zoveel last van mijn schouder, dit kwam pas toen ik thuis kwam en een lekkere douche had genomen om al het stof (+ preihaksel 8)) af te spoelen. Besloten om vroeg naar bed te gaan want volgende dag was de rit van de TCN club.
Wordt ik zondag wakker, kon ik niet eens meer mijn rechter arm optillen. Dus besloten even thuis te blijven. :'(
Het is nu dinsdag op dit moment gaat het weer enigzins, ik heb volgens mij een behoorlijke smak gemaakt.
Niet te min het was een super mooie rit, bedankt organisatie!!!!!

Groet Maarten

P.s zijn er nog meer foto's gemaakt????

Offline member

« Reactie #113 Gepost op: 05-04-2005, 12:30 »
Die preirommel was inderdaad allemachtig glad...heb er onbedoeld nog een paar mooie drifts gemaakt, maar ben er gelukkig goed doorgekomen.. Die troep hadden ze daar wel lekker midden op de weg gekieperd zeg..tegen wildcrossers zeker? >:(

Offline member

« Reactie #114 Gepost op: 05-04-2005, 17:47 »
Ah, toch prei dus :)

Ik heb niet de moeite genomen het dichtbij te bekijken, maar het rook al naar prei en niet naar asperges.
Dank voor het bodemonderzoekl  :P

Offline member

« Reactie #115 Gepost op: 05-04-2005, 21:33 »
Nu pas de plaatjes van mijn toestel online. Waarschuwing: De meeste beelden kunnen aanstootgevend zijn. :-X

Ik heb er in ieder geval van genoten!

Rwin

www.erwindob.net/Melderslo_2005

Offline member

« Reactie #116 Gepost op: 06-04-2005, 18:45 »
leuke fotos Erwin.

Offline member

• Member
  • *
« Reactie #117 Gepost op: 09-04-2005, 19:36 »
Na 7 ritten eindelijk iemand die terugkoppelt wat wij al die tijd wilden horen.

Zo'n kaartje erbij verstrekken is inderdaad wel heel goed vind ik. Ik heb zo'n kaartje zelf nog niet eerder daadwerkelijk nodig gehad om de route weer op te pikken, maar op 02-apr wel. Op deze manier via een een alternatieve weg (klein stukje fietspad ;-() de route weer opgepakt. Maar niet zoals het behoorde te gaan. En dat is m.i. ook via de kaart niet gemakkelijk, want daarin staat niet dat je een rondje moet rijden. De stipjes geven zeker geen heel rondje aan bij 20/21 (Na "Groeningen").

Maar ach, niet getreurd, met zo'n kaartje kom je iig wel weer op het juiste pad.

Ik heb zelf ook zo'n kaartje bij de allroadrit rondom mijn woonplaats (zie m'n web pagina onder motorrijden).
MVG,
Eelco Rem
http://rem.name