Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: MT21 of Pirelli Scorpion Pro??? Voorband  (gelezen 7284 keer)

Offline member

Re: MT21 of Pirelli Scorpion Pro??? Voorband
« Reactie #30 Gepost op: 21-03-2014, 09:18 »
Ik wil nog wel even voor verwarring zorgen hier.  ;D
Eb ruim 4k door Albanie gedaan op een vers setje mt21 op een 950 adv, was dik tevrede. Banden houden het erg goed en heb geen last gehad van cubbing op de voorband. We zijn na afloop met 150 terug gereden van Venetie naar Nl. Achter was bijna op voor was nog redelijk. Vwb nat weer en asfalt -> ik vind ze betrouwbaar, goeie rubbercompound. Vwb grip op (nat) gras, niet geweldig.
Ik rij er al een jaar of 5 mee, roadbook en vacantie km's

dan ben je geen voorwiel leuner (remmen, hard insturen)

IRC tr8 is onbekend in Nederland, maar elke motorzaak kan hem leveren (ik ook dus) voor levertijd heb ik de gewenste maat nodig.

Offline member

• Honda Africa Twin, Honda dominator, KTM lc8 950 adventure, 990 adventure, L300 4x4, lc4 690
« Reactie #31 Gepost op: 21-03-2014, 09:26 »

Voorwiel leuner, duidelijk nu ik je avatar zie  ;D
Niet voor mij weggelegd.

Rij voor een mt21 die ik oke vind, achter zoek ik nog een goede band om in bergen, Albanie, te rijden.
Groet Marc

Offline member

« Reactie #32 Gepost op: 21-03-2014, 09:34 »

Voorwiel leuner, duidelijk nu ik je avatar zie  ;D
Niet voor mij weggelegd.

Rij voor een mt21 die ik oke vind, achter zoek ik nog een goede band om in bergen, Albanie, te rijden.
dan ook mt21 achter gooien, maar niet huilen als je helling af plots hard moet remmen helling af als het nat is.

Offline member

• Zet maar gauw je helm weer op!
« Reactie #33 Gepost op: 21-03-2014, 09:45 »
Helling af als je helling af gaat. Dan helpt remmen zowieso niet meer Zot.

As je maar niet falt!

Offline member

« Reactie #34 Gepost op: 21-03-2014, 09:48 »
Helling af als je helling af gaat. Dan helpt remmen zowieso niet meer Zot.
nu aan de 2e kop koffie, dat helpt

Offline member