Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Wie kent een paar leuke km’s rond Villars-sur-Ecot, Frankrijk  (gelezen 1365 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
Twee keer per jaar huurt ons bedrijf een circuit om mensen de mogelijkheid te geven voor het rijden op supermoto’s. Deze keer doen we het groter en hebben het circuit in Villars-sur-Ecot die ook een crossterrein heeft. 

Nu vergeten we een groep binnen ons bedrijf en dat zijn de LC8 allroad rijders. Daarom de volgende vraag:

Wie van jullie kent een paar leuke km’s zo rond Villars-sur-Ecot, Frankrijk om eens lekker met een groepje LC8s allroad, met veel onverhard te rijden. Ik zoek iets dat iedereen kan rijden maar de mensen toch het gevoel geven dat ze iets speciaals gedaan hebben met hun motor.
We hebben twee dagen en kunnen daardoor best veel km’s maken. Iets verder uit de buurt is dus ook niet erg.

Thanks!

Nog even een sfeerplaatje van de laatste keer. Ik heb namelijk ook een poging gewaagd.




En dat is onze Roy… Ik moet nog veel leren… :o




Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Wie kent een paar leuke km’s rond Villars-sur-Ecot, Frankrijk
« Reactie #1 Gepost op: 29-06-2006, 17:20 »
En wie ben jij dan op die foto?
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
Re: Wie kent een paar leuke km’s rond Villars-sur-Ecot, Frankrijk
« Reactie #2 Gepost op: 29-06-2006, 21:28 »
Een stomme vraag Corné ;) De voorste natuurlijk, die in dat lelijke pakje :o

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Wie kent een paar leuke km’s rond Villars-sur-Ecot, Frankrijk
« Reactie #3 Gepost op: 30-06-2006, 10:19 »
Een stomme vraag Corné ;) De voorste natuurlijk, die in dat lelijke pakje :o

OOoh, die daar zo vet driftend de bocht om gaat?!   :-X  (kan het zelf ook niet hoor...)

Ff on topic: daar kan ik je niet mee helpen helaas...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
Re: Wie kent een paar leuke km’s rond Villars-sur-Ecot, Frankrijk
« Reactie #4 Gepost op: 30-06-2006, 21:09 »
Is dit gaaf Corné? Heb ik nog een filmpje gevonden van Roy op internet. Heeft niets met deze topic te doen, daarom even via de volgende link:

http://www.allroadmaniacs.nl/index.php/topic,1974.0.html

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Wie kent een paar leuke km’s rond Villars-sur-Ecot, Frankrijk
« Reactie #5 Gepost op: 01-07-2006, 22:14 »
ff off topic: die ken d'r best wat van... :o
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)