Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Te koop: motorpak leder MQP (combinatie jas/broek), maat 52  (gelezen 1335 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 194

Tsja... deze bied ik hier aan omdat er wellicht ARM-ers zijn die ook op de weg hun kilometers maken, maar als jullie hem niet gepast vinden voor dit forum mag hij er natuurlijk af gehaald worden.

Te koop: motorpak leder van het merk MQP in de maat 52 (ik ben 1.84 m / 81 kg). Het is een combinatie van broek en jas welke met een rits aan elkaar vast te zetten zijn. De jas is voorzien van protectie voor rug, schouders en ellebogen, de broek voor de knieƫn.

Ik heb het pak wel gebruikt, maar hij ziet er nog zeer goed uit.

Vraagprijs: 100 euro excl. verzendkosten

Bij interesse graag even mailen/pm.



















Offline member

  • *****
  • Berichten: 194
Re: Te koop: motorpak leder MQP (combinatie jas/broek), maat 52
« Reactie #1 Gepost op: 31-10-2014, 21:35 »
Je kunt er natuurlijk mee de drek in, maar dit pak is eigenlijk te netjes en veel meer geschikt om lekker asfaltkilometers te maken. Prima leren pak voor weinig  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 194
Re: Te koop: motorpak leder MQP (combinatie jas/broek), maat 52
« Reactie #2 Gepost op: 08-11-2014, 14:01 »
Het pak ligt hier ook nog. Gewoon een onbeschadigd mooi pak voor iemand die ook wegkilometers maakt. Ik vraag er volgens mij ook niet de hoofdprijs voor.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 194
Re: Te koop: motorpak leder MQP (combinatie jas/broek), maat 52
« Reactie #3 Gepost op: 16-11-2014, 14:43 »
Nagenoeg alles is inmiddels weg, alleen dit mooie leren motorpak ligt er nog. Welke asfaltridder helpt me er van af? Pak is in prima staat en de prijs is ook niet te hoog.