Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gezocht trailtech vapor! Nieuw of gebruikt  (gelezen 864 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Gezocht trailtech vapor! Nieuw of gebruikt
« Gepost op: 23-02-2015, 23:12 »
Hey,

Ik ben opzoek naar een trailtech vapor voor mijn WR450F UIT 2005.

Ik heb alleen moeite om er een te vinden voor deze motor en ik weet niet of de universele die ze bij 24mx.nl hebben geschikt is voor waterkoeling.

Dus als iemand nog wat heeft liggen of mij kan wijzen naar waar ik er 1 kan kopen voor mijn motor zou ik op prijs stellen!

Paul

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4173
Re: Gezocht trailtech vapor! Nieuw of gebruikt
« Reactie #1 Gepost op: 24-02-2015, 09:30 »
http://www.ebay.de/itm/Trail-Tech-Vapor-Stealth-Tacho-HONDA-XR-250-R-400-R-600-R-650-L-/280861914343?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item4164acb4e7

maar volgens mij maakt t geen bal uit of je ze in NL koopt,
want je hebt weer verzendkosten..
in NL ongeveer 135.-
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 78
Re: Gezocht trailtech vapor! Nieuw of gebruikt
« Reactie #2 Gepost op: 24-02-2015, 11:39 »
Hoi Paul,

ik heb zelf zo'n 2 jaar terug voor mijn WR426F uit 2001 die ik toen had een Trail Tech Vapor teller gekocht via 24mx. Ik kan helaas niks terug vinden in de mail of dit een model specifieke was of een universele.

Ik kreeg er wel keurig een meet sonde voor in het koelwatersysteem bij om de temperatuur te kunnen meten en af te lezen.

De teller is mij altijd goed bevallen en was eenvoudig te installeren.

Misschien kan 24mx je antwoord geven op de vraag over de slangdiameter zodat je zelf kunt bepalen of het gaat passen of niet.

Succes!

Groeten Jasper


Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4173
Re: Gezocht trailtech vapor! Nieuw of gebruikt
« Reactie #3 Gepost op: 24-02-2015, 11:43 »
volgens mij kan je of olie, of water temperatuur laten meten...
niet en/ en, maar of/ of..
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Gezocht trailtech vapor! Nieuw of gebruikt
« Reactie #4 Gepost op: 24-02-2015, 15:01 »
Doe je toch een belletje naar 24mx. Ze bijten heus niet..

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Re: Gezocht trailtech vapor! Nieuw of gebruikt
« Reactie #5 Gepost op: 24-02-2015, 15:16 »
Nee en daar ben ik ook niet bang voor hoor! Haha, maar ik had via de mail contact gehad en nu heb ik bij www.vandijckmx.nl er 1 gevonden die ook specifiek voor de motor is. Ik had gisteren nog 2 mailtjes gestuurd naar de dealers van trailtech en zo ben ik er toch uitgekomen! Ik houd jullie even op de hoogte! Wel bedankt voor de vele snelle reacties!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Re: Gezocht trailtech vapor! Nieuw of gebruikt
« Reactie #6 Gepost op: 24-02-2015, 15:18 »
En Jasper, inderdaad zit er bij de vloeistof gekoelde versie van deze een sonde bij voor het koelwater, maar er is ook een editie die je om de bougie heen legt voor luchtgekoelde motoren. Doe moest ik juist niet hebben! En 24mx kon zo niet zeggen of de universele nu voor water of voor lucht is. 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 169
Re: Gezocht trailtech vapor! Nieuw of gebruikt
« Reactie #7 Gepost op: 24-02-2015, 21:40 »
Ik kocht een universele bij 24mx, dat is dus een setje voor luchtkoelers, met zo'n ring voor om de bougie. Maar losse sensoren voor in koelslangen zijn (niet bij 24mx, wel bij van Dijck) te koop in verschillende diameters. Die plug je zo in de Vapor (of Vector). De tellers zelf zijn universeel dus niet gemaakt op koeltype.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Re: Gezocht trailtech vapor! Nieuw of gebruikt
« Reactie #8 Gepost op: 26-02-2015, 15:20 »
Er zijn ook kits voor bepaalde motor types, als je bij trailtech op de website kijkt kun je ze voor jou motor bestellen en die had van Dijck gelukkig op voorraad! Als het goed is heb ik hem vandaag binnen en ga ik hem morgen middag installeren! Is er animo voor een how-to? Dan zal ik kijken of ik dat kan doen als ik de tijd er voor kan vinden!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 169
Re: Gezocht trailtech vapor! Nieuw of gebruikt
« Reactie #9 Gepost op: 26-02-2015, 21:21 »
Is er animo voor een how-to? Dan zal ik kijken of ik dat kan doen als ik de tijd er voor kan vinden!


Aardig idee maar de How-to staat toch gewoon in de bijgeleverde installatie handleiding?