Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: GEZOCHT:Husaberg enduro jas  (gelezen 6806 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1681
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #15 Gepost op: 28-03-2015, 14:19 »
Ook een Kenny Titanium jas, inderdaad fijn jasje en de mijne is ook niet waterdicht  :P

Sommige stukken wel, maar bijv. de witte stukken in de mouwen, die zijn niet waterdicht...

Veel bruikbare zakken en veel ventilatie. Vind hem met de huidige temperaturen, 's morgens heel vroeg en 's avond wel wat fris.. Maar dat los ik op met een windstoppertje (met Leattbrace aanpasssing  ;) )


Die Husqvarna jas past je neckbrace niet in, moet dan over de jas worden gedragen.


KLIK

Ken die zaak niet, maar leuke prijs en blauw met oranje  ::) ;)

Post Merge: 28-03-2015, 14:19
Edit: zie net alleen nog maar maat XXXL  :-[
Gerrit :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7973
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #16 Gepost op: 28-03-2015, 17:28 »
160 voor een titanium dat heb ik er niet voor betaalt.
houd bij 100 wel op dacht ik.
gehocht bij Brouwer zwartebr.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #17 Gepost op: 28-03-2015, 18:03 »
Vandaag even naar  MX-budgetkleding gereden in Hoogeveen.Ze heten eigenlijk Salomons en Sierts tweewielers. Leuk zaakje. Staat ook allerlei oud spul, oude 80ér jaren crossmotoren, oude brommers. Voelde me weer een puber,maar goed ik dwaal af.


Ik ging dus langs voor die Kenny jas.  Die eigenaar had hem niet op voorraad, en wist ook niet precies of dat ding bestaat, huh...Hij staat toch op je website ?  Stuur maar een mail, dan kan ik bij de fabrikant kijken of hij er nog is.  Rij ik daarvoor naar Hoogeveen  ::)
Maar doorgereden naar Hengelo  (Gld) om die Husqvarna jas in het echhiete bekijken. Hartelman motoren was de zaak.
Hij had de blauw/geel/witte.  "Heb je ook de blauw/witte"?
"Daar is moeilijk aan te komen, is volgens mij een oud model".
"Nee, hoor hoort bij de Husky lijn 2015". "Oh, nee, dan heb ik hem niet"..Ja, ja. ::)  Tsja , het is wel een opvallend ding Moet er nog even over nadenken.
1e keus gaat toch uit naar Kenny, desondanks dat hij € 197 moet kosten.
DR650SE-

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1681
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #18 Gepost op: 28-03-2015, 18:35 »
160 voor een titanium dat heb ik er niet voor betaalt.
houd bij 100 wel op dacht ik.
gehocht bij Brouwer zwartebr.


Tja, heb ook 160 betaald op de motorbeurs in Utrecht, hing er voor 219   ::)

Is dan wel het model 2015, voor minder kreeg ik hem echt niet mee  8)
Gerrit :)

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2349
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #19 Gepost op: 28-03-2015, 18:55 »
een Titanium voor 100 euro is echt een koopje, 150 plus voor een courante maat en kleur is normaal

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #20 Gepost op: 29-03-2015, 20:32 »
Heb zojuist via Ebay.de dit verkregen. Stond er al 7 dagen, gewoon overheen gekeken, maar ik ben wel de winnende bieder (ik zal maar niet vertellen wat het me heeft gekost   :o  ).






Nu de jas nog... :D
DR650SE-

Offline member

  • *****
  • Berichten: 539
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #21 Gepost op: 29-03-2015, 21:01 »
Collector items mogen best wat kosten toch.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #22 Gepost op: 29-03-2015, 21:16 »
Had ik al verteld over die husaberg fleece die ik heb zo mooi haha  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #23 Gepost op: 29-03-2015, 22:16 »
Beste arm leden. Ik heb over dit ebay gebeuren eigenlijk een vraag. Maar het wordt wel erg offtopic zo. Maar een ander topic openen wordt ook weer zo onoverzichtelijk.


ferd: als je dit volledig offtopic vindt:excuses. de moderators kunen dit dan evt verplaatsen naar ALG.


Het zit zo. Ik heb dus op een bod gedaan op die Husa spullen, maar in de adv. stond dat hij alleen naar Dld verstuurd. Ik heb de verkoper gevraagd of hij ook naar NL wil verzenden:
JA, was zijn antwoord, de verzendkosten zijn alleen iets hoger.  Dat is geen probleem ,heb ik gezegd.
Maar als ik wil betalen gaat ebay mekkeren dat de verkoper geen tarief heeft ingesteld voor internationale kopers.  Hij krijgt dat niet voor elkaar op ebay.
Hij stuurd mij nu dus een mail met het verzoek om het buiten ebay om op zijn bankrekening te storten.


ja, ik ben natuurlijk niet gek. Ik overmaken, en niks krijgen. Ik heb hem gevraagd om zijn echte gegevens, naam, woonplaats, telefoon en e-mail adres. Hij woont wel 540 km van mij vandaan. Beetje te ver om daar naar toe te rijden.


Wat nu ?  Ik ben een beetje bang dat hij door al dit gedoe misschien de koop wil ontbinden.
DR650SE-

Offline member

  • *****
  • Berichten: 539
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #24 Gepost op: 29-03-2015, 22:28 »
Misschien ouderwets, maar onder rembours laten versturen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #25 Gepost op: 29-03-2015, 22:35 »
Of gewoon via eBay en naar Dld laten versturen via de Huifkar. De huifkar heeft een Duits postadres en sturen het vervolgens weer in bulk naar NL. http://www.huifkar.de

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #26 Gepost op: 29-03-2015, 22:38 »
Ik vraag me alleen af of ze nog bestaan: laatst bijgewerkt in 2006....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #27 Gepost op: 29-03-2015, 22:42 »

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #28 Gepost op: 30-03-2015, 13:38 »
Ik heb die initiatiefnemer van huifkar.de (Guus Arens) gemaild, en zijn service is nog steeds actief. Hij vraagt alleen 6 positieve recente feedbacks van ebay.de. Ik heb wel pos.feedbacks, maar dat is al meer als een jaar geleden. Ik koop ook weer niet elke maand via ebay..


Misschien maakt hij wel een uitzondering. Hij gebruikt een adres in Nordhorn(D) en vestuurd het dan naar je huisadres in NL. Hoef ik alleen in ebay mijn huisadres te wijzigen.
Eens kijken of dat werkt....


edit:  allemaal niet meer nodig. De knaap in Dld heeft iets aangepast op e-bay zodat internationale kopers nu gewoon via Paypal een betaling kunnen doen.


Ander goed nieuws.  Morgen ga ik een Husaberg jas passen van een ARM lid. Dit is de jas:


DR650SE-

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #29 Gepost op: 31-03-2015, 22:17 »
Zo net teruggereden van mede ARM lid en naamgenoot Rob:
Husa jas past mooi, stevige kwaliteit, ziet er mooi uit. Hij is nu in mijn bezit. De lange zoektocht heeft toch zijn vruchten afgeworpen.


Topic kan dicht, en dan zijn jullie van mijn Husaberg gezeur af  ;D
DR650SE-