Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Araï Tour X2  (gelezen 5168 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1949
Re: Araï Tour X2
« Reactie #15 Gepost op: 30-06-2006, 17:26 »
Die van mijn Lazer is lager gemonteerd, waardoor hij bij laagstaande zon beter functioneert. Iemand een idee hoe je dat kunt verhelpen?

Noppy

Die klep op mijn helm baat ook niet bij laagstaande zon. Daarom ben ik naar de automaterialenzaak gereden heb 10 meter (!) getinte autoruiten folie gehaald en daarvan een strook in mijn crossbril geplakt. Nu heb ik net als in de auto zo'n getinte band op mijn 'voorruit'. Deze folie kun je in allerlei tinten krijgen. Ik heb bijna de donkerste gepakt. Als het moet kun je er doorheen kijken. Het werkt perfect.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Araï Tour X2
« Reactie #16 Gepost op: 29-07-2006, 23:30 »
Ik heb na de Tour X nu de Tour X2 (Challenge Red). De laaste heeft in het midden boven op nog een extra ventilatie opening. Ook de bekleding is anders, gladder. Verder kan je de klep onder het rijden bewegen dus afstellen! Gewoon omhoog of omlaag drukken. Als je de klep bv. tijdens de aanrijroute over de snelweg wil verwijderen dan moet je de vulplaatjes (nu bij de X2 bijgeleverd) ertussen zetten, als vervanging van de klep dikte.

Ben er zeer tevreden over vandaar de 2e....

Reinier

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 36
Re: Araï Tour X2
« Reactie #17 Gepost op: 10-08-2006, 19:22 »
Hoi

ben nieuw hier op het forum en zag gelijk een interessant topic. Ik ben namelijk aan het kijken voor een nieuwe helm en mijn oog was al gevallen op de x2. Erg erg erg stoer ding om te zien. Kon er tot nog toe weinig info over vinden, maar hier zijn de bevindingen goed dus binnenkort maar eens passen.
Moto Guzzi V50 Nato en een Moto Guzzi NTX650 in opbouw!