Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Vudel Volgas! 26-27 aug. Opmaat voor Valkenswaard??  (gelezen 785 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 190
Vudel Volgas! 26-27 aug. Opmaat voor Valkenswaard??
« Gepost op: 15-08-2006, 21:54 »
Van de Heroes Legend organisatie kreeg ik een uitnodiging voor het VUDEL VOLGAS evenement. Zie www.vudelvolgas.nl

Op dit evenement kunnen belangstellenden met een 2v of een XT500 enkele manches rijden. Dit staat nu (nog) op zondag gepland. Aangezien dit evenement tegelijk met de clubdag in Valkenswaard staat, heb ik onze Bert verzocht om te kijken of die Heroes Legend manches verplaatst kunnen worden naar zaterdag. Bert gaat zijn best doen (maar kan natuurlijk niets beloven)

Dan zou het weekeind er als volgt uit kunnen zien:
> Zaterdag naar Vudel, rondjes rijden in de HL manches
> Tentje mee, dus daar overnachten op het HL bivouac
> Zondag naar Valkenswaard

Lijkt mij leuk!

Met toestemming van de uitnodigers:
Citaat van: member

UITNODIGING VOOR ALLE HEROES

“Vudel Vol Gas 2006”… een Brabants auto- en motorsportspektakel. Of zoals de organisatie zelf het omschrijft, “…een tweedaags evenement op 26 en 27 augustus voor alles wat zoge-zegd naar benzine stinkt…”

Speciaal voor ons en iedereen die de Heroes Legend een warm hart toedraagt is er op zondag 27 augustus een echte Heroes Legend-klasse voorzien. Deze staat open voor iedereen met een Yamaha XT500 of een klassieke BMW GS (tot bouwjaar 1996). De Heroes Legend-klasse houdt in dat je met je XT of GS tweemaal een manche van 15 minuten mag rijden. Het niet al te zware parcours bestaat uit een vlakke baan die om de crossbaan heen ligt. Je kunt je hier dus helemaal uitleven of gewoon je rondjes rijden, net zo je wilt. De eigenlijke inschrijving & keuring is van 09.00-10.00u. Daarna volgt de training/keuring van 10.00-10.20u gevolgd door twee manches van elk 15min + 1 ronde. Deze manches starten respectievelijk om 13.50u en 17.30u (mogelijke wijzigingen voorbehouden). Deelname is gratis. Het geheel vindt plaats op Industrieterrein de Amert aan de A50 in Veghel.

Op het rennerskwartier van “Vudel Vol Gas” richten wij ons eigen Heroes Legend bivouac in. Deelnemers aan onze rally in 2006 weten wat dat betekent; voor alle toekomstige deelne-mers een mooie gelegenheid om nader kennis te maken met de organisatie en andere Heroes persoonlijk de hand te schudden. De Heroes Legend bus en trailer zullen natuurlijk aanwezig zijn, maar we rekenen op jullie om het kamp verder aan te kleden met motoren, wat 4x4’s en een aantal tenten!
Je bent vanaf zaterdag van harte welkom en kunt desgewenst overnachten in het bivouac mits je je eigen tent mee brengt. Voor alle Heroes staat er in ons bivouac een hapje en een drankje klaar; voor de stevige trek zijn er op het evenemententerrein zelf diverse gelegen-heden (voor eigen rekening wel te verstaan…).

We rekenen op jullie deelname en horen in verband met de te reserveren ruimte graag spoe-dig op welke dag(en) en met hoeveel personen en voertuigen je komt. We willen je dan ook vragen bijgevoegd inschrijfformulier per e-mail of fax zo snel mogelijk te retourneren, liefst vóór maandag 14 augustus.
Voor meer informatie over het evenement zelf, kijk op www.vudelvolgas.nl. Voor verdere vra-gen kun je contact opnemen met Eric Verwater op 0615 005576 of met Henk Verschuren op 0613 900475.

We zien jullie graag op “Vudel Vol Gas”. Tot dan!

ps: Klik op de Vudelvolgas website op INSCHRIJVEN om het programma te zien. Het normale "programmaknopje" doet de site geen goed.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Vudel Volgas! 26-27 aug. Opmaat voor Valkenswaard??
« Reactie #1 Gepost op: 15-08-2006, 22:59 »
We hebben vanavond overleg gehad met Heroes Legend om alle aktiviteiten voor de komende weken/maanden door te nemen. Het schijnt dat het programma voor de zaterdag bij de Vudel Volgas ook helemaal volgepropt zit, dus dat gaat zeker niet meevallen. Morgen zitten Henk en Roel bij Bert om e.e.a. te bespreken.
Heroes Legend zal op beide evenementen aanwezig zijn, is allebei ook erg leuk denk ik. Als het gaat om het rijden zou ik voor Valkenswaard kiezen, daar kom je wat dat aangaat beter aan je trekken verwacht ik. Vudel Volgas is vooral veel lol maken, wel met heel veel publiek erbij. Het wordt een soort Brabantse zwarte cross.
Keuze's keuze's keuze's........




Offline member

  • *****
  • Berichten: 190
Re: Vudel Volgas! 26-27 aug. Opmaat voor Valkenswaard??
« Reactie #2 Gepost op: 16-08-2006, 21:31 »
Even x-posten:

Citaat van: member

Laatste nieuws:  De organisatie van het andere evenement in Veghel gaat in het programma van zaterdag ook een crosswedstrijd (Voor GS en XT) toevoegen, zodat de GS rijders daar op zaterdag aan mee kunnen doen en dan toch op zondag de hele dag in Valkenswaard kunnen zijn.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 190
Re: Vudel Volgas! 26-27 aug. Opmaat voor Valkenswaard??
« Reactie #3 Gepost op: 17-08-2006, 20:03 »
Als het mag zet ik dit berichtje ook even hier neer.

Op zaterdag 25e is er ook een evenement in  in Vehgel. Dit ligt slechts 40 km of 30 minuten af van Valkenswaard. Met wat moeite hebben Bert (en ik een beetje)  voor elkaar gekregen dat ook op zaterdag 26 augustus enkele Heroes Legend manches gereden kunnen worden. Daarnaast moet het volgens mij ook mogelijk zijn om zonder 2 klepper te gaan rijden.

Dan is dit toch een hele leuke opmaat voor de zondag erna, waar wij welkom zijn in het Duursma kamp te Valkenswaard! Voor de BMW rijders dan.

Kijk op www.vudelvolgas.nl voor het programma. Maar denk aan demo's DAKAR motoren en trucks etc...

Hier nog even een bevestiging vanuit de organisatie. Als mensen willen inschrijven of een uitnodiging willen hebben kan ik die doorsturen.

Citaat
Hallo Ton,
 
Naar aanleiding van jouw vraag om mogelijk op zaterdag enkele HL-manches te
rijden hebben we een positieve reactie van de VVG-Organisatie mogen
ontvangen.
Dit betekent dat er dus niet alleen op zondag de 27e twee HL-manches
verreden worden, maar bij voldoende aanmeldingen ook op zaterdag de 26e.
Minimaal aantal deelnemers per manche is gesteld op [size=18]vijftien[/size]. Aanmelden
zoals beschreven in de eerdere uitnodiging, echter voor maandag de 21e.
 
Zou jij zo vriendelijk willen zijn bovenstaande mededeling op het GS-forum
te plaatsen en mogelijk geinteresseerden direct te mailen? Aangezien het
definitieve VVG-programma dinsdag bekend wordt gemaakt dienen we [size=18]aanstaande
maandagochtend[/size] te weten hoeveel deelnemers we voor de zaterdag hebben...
Enig idee hoeveel GS-gegadigden er zijn voor deze zaterdag-optie? Ik hoor
graag van je.
 
Ter info heb ik de eerdere uitnodiging nogmaals bijgevoegd.
 
Vriendelijke groeten,
Eric Verwater (0615 005576)