Frenkie, ik moet bekennen dat ik best wel wat verrassingen ben tegengekomen die ik niet had verwacht. De tank was nieuws voor mij en het gat was toch duidelijk door iemand (slecht) hersteld, de startmotor bleek omgekeerd in mekaar gezet zonder rubbers. Ik weet niet wie dit heeft gedaan, de vorige eigenaar beweerde van niks te weten en dat laat ik dan ook graag in het midden hier op het forum.
De lagers van de wielen en link waren ook niet al te best meer, maar wat ik tot hiertoe kon zien bij nadere inspectie van het blok, was geruststellend.
De carburator is gewoon goed hoor, ik wilde gewoon een FCR omdat ik daar veel goeds over hoorde.
1 ding is zeker: De 660 Rallye krijgt wel de aandacht die hij verdient nu. Gisteren vuurde hij voor de eerste keer aan en hij liep erg mooi, en met de Arrow DB-killer ook redelijk beschaafd. Ik wil er graag de warme sjokorit mee gaan rijden en dan bekijk ik stilaan wat ik met deze bike ga doen.