Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Suzuki Terrein Treffen  (gelezen 1657 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Suzuki Terrein Treffen
« Gepost op: 13-10-2006, 23:58 »
Tis weliswaar (nu nog) een 4X4 evenement maar misschien moeten we volgend jaar maar eens met wat Soesjes mee doen :)

http://www.suzuki.nl/suzuki?nav=uuwqbDsHcPvMlJmCV

Zo te zien reden er ook quads mee...
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
Re: Suzuki Terrein Treffen
« Reactie #1 Gepost op: 14-10-2006, 10:17 »
Tis weliswaar (nu nog) een 4X4 evenement maar misschien moeten we volgend jaar maar eens met wat Soesjes mee doen :)

http://www.suzuki.nl/suzuki?nav=uuwqbDsHcPvMlJmCV

Zo te zien reden er ook quads mee...

Heb je dat filmpje gezien... ? Zijn toch wel heel ander slag mensen hoor, daar ga ik niet tussen zitten. (pffff wat een mafkezen)
Waar geen weg is, is een wil.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 392
Re: Suzuki Terrein Treffen
« Reactie #2 Gepost op: 14-10-2006, 10:52 »
Nou als ze volgend jaar motoren toelaten en het aantal lokaties waar je nog kan spelen blijft afnemen dan boeit het me niet tussen welke 'slag' mensen ik dat moet doen :D
Nog steeds een allroad liefhebber... I'll be back...

Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
Re: Suzuki Terrein Treffen
« Reactie #3 Gepost op: 14-10-2006, 12:00 »
Nou zo te zien, moesten die knakkers in hun koekblik een paar uur wachten voor ze 1 rondje van 10 minuten in slakkentempo mochten rijden, en dan was het weer over met de pret.  Nou dan weet ik nog een heleboel locaties rond Ede waar ik de hele dag lekker kan spelen...
Waar geen weg is, is een wil.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: Suzuki Terrein Treffen
« Reactie #4 Gepost op: 15-10-2006, 09:04 »
Lachen man om daar op de brommer met 10 man aan te komen, tentje op zetten en raggen maar. Was toch een Suzuki treffen? Ha ha.
Gister op de bana in Heerde zag ik die logos overal hangen, grote kans dus dat ze daar op de baan gereden hebben.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Suzuki Terrein Treffen
« Reactie #5 Gepost op: 15-10-2006, 15:07 »
Denk het wel Margrieta, ze doen wel meer van zulke evenementen. Vorig jaar was het van de UCN (Unimog Club Nederland) ook een dag of ochtend terreinrijden met de Mercedessen. Ik was er helaas niet bij die dag...