Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: offroad Handel 29 oktober.  (gelezen 2003 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 153
offroad Handel 29 oktober.
« Gepost op: 16-10-2006, 10:08 »
Voor wie in Hapert genoten heeft of Hapert gemist heeft : http://www.peelrijders.nl/start.html

Ik ben uiteraard van de partij.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: offroad Handel 29 oktober.
« Reactie #1 Gepost op: 28-10-2006, 19:38 »
Ik ga d'r morgen ook proberen bij te zijn. 's kijken of ik het vandaag geleerde morgen ook nog na kan doen  ::)

Hoe laat zijn de meeste er een beetje?

Met Hapert beviel het goed om daar niet in alle vroegte te zijn.........

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: offroad Handel 29 oktober.
« Reactie #2 Gepost op: 29-10-2006, 20:22 »
We hebben in ieder geval weer prima gereden , de DRZ doet het naar behoren , nog wat kleine aanpassingen en hij/zij is 100 %
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 751
Re: offroad Handel 29 oktober.
« Reactie #3 Gepost op: 29-10-2006, 21:15 »
Vandaag er hard afgegaan. Met het hoofd recht op de grond. Er was een bruggetje over en greppel ongeveer een kwartier voor het eind. Maar ik zag en de greppel niet en de brug niet. Zit ik nu met een hersenschudding. Ik was misselijk dat ik weer bij kwam en duisellig. Maar wel lekker gereden het eerste rondje.
Zwaar en veel knippen ::)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: offroad Handel 29 oktober.
« Reactie #4 Gepost op: 29-10-2006, 21:30 »
Beterschap. kweet uit ervaring dat een hersenschudding lang kan blijven hangen (constante koppijn) als je hem niet 'uitziekt', dus neem je tijd! 
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 153
Re: offroad Handel 29 oktober.
« Reactie #5 Gepost op: 30-10-2006, 09:07 »
Vandaag er hard afgegaan. Met het hoofd recht op de grond. Er was een bruggetje over en greppel ongeveer een kwartier voor het eind. Maar ik zag en de greppel niet en de brug niet. Zit ik nu met een hersenschudding. Ik was misselijk dat ik weer bij kwam en duisellig. Maar wel lekker gereden het eerste rondje.
Zwaar en veel knippen ::)

Shit he, ik ben op dezelfde plek ook hard afgestapt, volgas in 4. Kreeg motor op mijn rug, deed au, doet nog steeds au.
Achterband lek gestoten op de stalen rand van die plank. 
Rug zal wel weer genezen, jouw hoofd ook neem ik aan. ;)
Die rand was er alleen in het eerste rondje, daarna lag er voldoende zand voor.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: offroad Handel 29 oktober.
« Reactie #6 Gepost op: 30-10-2006, 09:19 »


3 rondjes (a 42 km) uitgehouden, niet gecrashed, wel spierpijn

Offline member

  • *****
  • Berichten: 399
Re: offroad Handel 29 oktober.
« Reactie #7 Gepost op: 30-10-2006, 09:32 »
Thuis op de bank gezeten, ik had al pijn. 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: offroad Handel 29 oktober.
« Reactie #8 Gepost op: 30-10-2006, 10:26 »


3 rondjes (a 42 km) uitgehouden, niet gecrashed, wel spierpijn

En niet zwaaien hé als je me inhaalt!
Heb het bij twee rondjes gehouden. Spierpijn en blaren zat! Het was wel weer gruwelijk goed weer voor een ritje. Niet te warm, niet te veel stof, niet te veel blubber. Perfect! Ben alleen vergeten de consumptiebonnen in te wisselen voor een bak soep bij de koek en sopie tent.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: offroad Handel 29 oktober.
« Reactie #9 Gepost op: 30-10-2006, 11:03 »
Ben ook 2 rondjes rondgekomen, maar heb het 2e rondje hier en daar gespijbeld. Tjeesus wat was dit zwaar!! Hapert was er niks bij  :o  De rondjes over de maislanden gaan me nu wel goed af, het flink ongeploegde zand met dikke sporen, de continue lage knippen (natuurlijke vorm van een maisland wat steeds erger wordt) en zelfs daar het bochtenwerk durf ik nu redelijk goed. Maar hier was het maisland in de minderheid. Die stukken kruip door sluip door het bos hielden maar niet op. Op zich erg leuk, maar continu met de koppeling erbij leverden na 1 rondje al veel blaren, wat het 2e rondje knap irritant begon te doen...... (tja kantoorhandjes hé)  Maar die diepe knippen km's achter elkaar, die krijg ik maar niet onder de knie (en ik moet echt een keer naar de verendokter) en dat dan ook nog op dat mulle heide grond, die techniek heb ik echt niet onder de knie zeg maar :-X De crossbaan die hierbij zat zou ik ook niet aanraden voor een ARM dag. Harde donkere ondergrond, leuk als de toplaag losgereden wordt maar de onderlaag blijft hard en glad. En dan van die diepe uitgesleten sporen....... Ik heb echt een paar keer met 2 wielen in 2 sporen gezeten en er niet uitkomen!! De meesten vliegen natuurlijk over die crossbaan alsof er geen sporen liggen  :o (het is ook een kunst om die diepe sleuven te ontwijken) oa Erik Verhoef over die baan zien vliegen en Erwin kwam mij daar ook voorbij alsof het een makkelijk baantje was :P. Gelukkig ook heel veel andere mensen daar zien klooien, ik was gelukkig niet de enige. Het leukste vond ik wel die grote zzandheuvel waar je een parcoursje moest afleggen. Die bruggetjes had ik direct door dat die knap link waren en aangezien ik toch niet voor de snelste rondetijden ga, heb ik die altijd heeeeel rustig benaderd :P.

Al met al zijn dit soort ritten wel een super conditie training (lekker hoor spierpijn in de billen) en onwijs voor de techniek en het is weer eens anders dat je geen kwade wandelaars en fietsers tegenkomt, alleen geïnteresseerde toeschouwers. En de politie staat je met een glimlach aan te kijken, zo van "goed gedaan meissie"  ;D  Maar het blijft een massaal iets hoor, heel anders dan de gemiddelde dagjes die wij hier met elkaar doen. Gigantische parkeerplaatsen, waardoor veel bekenden al snel breed verspreid staan. Zo vreseslijk veel mensen bij de frietkotten en op de baan, dat je mekaar nauwelijks tegenkomt als je niet afspreekt op elkaar te wachten. Ik reed in principe alleen, maar was blij dat ik Jac tegenkwam, die wel met mij samen wilde opgaan (en ook nog eens op punten afsprak met zijn vrienden), anders had ik de hele dag niemand meer gezien tot het eind.

Trouwens al een klein idee gekregen hoe dit moet zijn als het modderig wordt  :o Volgens mij heb ik vergeleken bij het natte seizoen nog steeds niks gezien?!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: offroad Handel 29 oktober.
« Reactie #10 Gepost op: 30-10-2006, 11:17 »
Hmm, ik heb het hele weekend weer aan het huis gewerkt. Nadat ik eerst al de training met Eric moest laten lopen, zat ook Handel er niet in.....
En dan lees ik hier weer al die berichten en al die mooie plaatjes. Ja hoor, wrijf het er maar weer even lekker in! :-\ :confused:
Volgend jaar heb ik een hoop in te halen 8) Over twee weken is de aannemer in ieder geval klaar, het gaat nu als een speer. Maar zal nog wel tot de kerst duren eer alles afgewerkt is.....

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: offroad Handel 29 oktober.
« Reactie #11 Gepost op: 31-10-2006, 11:05 »
Hmm, ik heb het hele weekend weer aan het huis gewerkt. Nadat ik eerst al de training met Eric moest laten lopen, zat ook Handel er niet in.....

Keuzes, keuzes, keuzes   :-X
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 58
Re: offroad Handel 29 oktober.
« Reactie #12 Gepost op: 31-10-2006, 13:23 »
jajajaja keuzes keuzes motor gaat vaak voor het meissie!!!! en nu niet voor het huissie    ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: offroad Handel 29 oktober.
« Reactie #13 Gepost op: 31-10-2006, 13:54 »
....ik denk dat ik weet wie bij wie "hoort".... ::)
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)