Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: VERKOCHT Husqvarna 701 enduro met volledige rally/adventure uitbouw  (gelezen 592 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
In goede staat verkerende Husqvarna 701 enduro met 11972km, eerste inschrijving 12/09/2018
In goede staat van onderhoud. Net onderhoud gehad en nagekeken een uitgelezen bij de dealer. Nieuwe batterij gestoken ook.
De motor staat op Belgisch kenteken.

De motor is voorzien van nieuwe plasticset achteraan, en de oude set krijgt u erbij.

OPTIES:
- CNC gefreesde verbrede voetsteunen
- Tail tidy met LED achterlicht (kapje ontbreekt)
- LED-pinkers- Tripleclamp moto carterbescherming en koppelingsdekselbescherming
- Nomad navigatietoren rally/adventure
- Doorzichtig KTM Rally Factory windscherm- 1 vision X headlight (de tweede ontbreekt, maar is makkelijk bij te vinden of te kopen bij Nomad)
- Nomad skidplate en origineel skidplate
- 2 Safari Tanks 18l.
- Rally Raid kofferrek
- motorbescherming triple clamp moto
- versterkte rempedaal
- SC-projects demper met db-killer en nieuwe demperwol

De motor staat nu in originele trim en de rally/adventursepullen krijgt u erbij. Voorlopig wordt niets apart verkocht, de koper krijgt de keuze.De gebruikelijke gebruikssporen voor dit type motor zijn aanwezig. De velgen zijn recht, maar hebben krassen. Forumprijs vast€.  Ik heb hem ook op marktplaats gezet.
Verse espresso krijg je erbij wanneer je komt. ;-)
Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Re: Husqvarna 701 enduro met volledige rally/adventure uitbouw
« Reactie #1 Gepost op: 01-12-2023, 18:54 »
Voor die naar de opkoper gaat wegens overdonderend succes bij de dromers en funbieders op de diverse 2dehandssites, mag hij hier voor de weggeefprijs weg van€. De waarde van de spullen alleen al in acht nemend weten jullie ook wat er hier wordt aangeboden. Doodgewoon omdat ik met ouder worden steeds minder geduld lijk te hebben met fantasten en ik me met de verkoop nie meer wil bezighouden. U weze welkom.
Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2351
Re: Husqvarna 701 enduro met volledige rally/adventure uitbouw
« Reactie #2 Gepost op: 02-12-2023, 14:17 »
Was het bod op MP niet serieus?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Re: Husqvarna 701 enduro met volledige rally/adventure uitbouw
« Reactie #3 Gepost op: 02-12-2023, 21:43 »
Zowel het bod op MP als het bod op 2dehands was niet serieus. Ik heb drie kopers gehad die zeiden dat ze gingen komen, en eentje is komen opdagen en die zocht eigenblijk een nieuwe en wilde gewoon testrijden. De andere twee laten niets van zich horen en zijn van de planeet verdwenen lijkt het. Ik krijg van dergelijke streken stenen kloten.



Post Merge: 02-12-2023, 21:45
Hij is van 2dehands.be afgehaald omdat daar echt gewoon geboden wordt zonder dat er daar gevolg aan wordt gegeven. Op MP staat hij nog tot de termijn afloopt.
Hij blijft gewoon te koop tot hij hier wordt afgemeld.

Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Re: Husqvarna 701 enduro met volledige rally/adventure uitbouw
« Reactie #4 Gepost op: 04-12-2023, 14:05 »
VERKOCHT
Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be