Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: E.G.J. kan aan het werk. hij heeft een gebruikte honda gekocht.  (gelezen 5256 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: E.G.J. kan aan het werk. hij heeft een gebruikte honda gekocht.
« Reactie #15 Gepost op: 11-03-2007, 16:46 »
Ook een alp heeft een reservestand op de kraan zitten :P, moet je hem natuurlijk niet standaard op laten staan. Ik weet niet of de @-truuk ook bij een alp werkt, als de reserve leeg is even de motor op de rechterkant leggen, er zit dan nog iets van anderhalve liter in de linker tankwang. Wel lekker dat het je nu overkomt, op zo'n manier leer je de motor kennen, en sta je voor veel minder (technische) verassingen op je trip.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 36
Re: E.G.J. kan aan het werk. hij heeft een gebruikte honda gekocht.
« Reactie #16 Gepost op: 11-03-2007, 17:57 »
Ook een alp heeft een reservestand op de kraan zitten :P, moet je hem natuurlijk niet standaard op laten staan. Ik weet niet of de @-truuk ook bij een alp werkt, als de reserve leeg is even de motor op de rechterkant leggen, er zit dan nog iets van anderhalve liter in de linker tankwang. Wel lekker dat het je nu overkomt, op zo'n manier leer je de motor kennen, en sta je voor veel minder (technische) verassingen op je trip.

Dat kwam omdat ik hem op reserve heb gezet toen één cillinder uitviel, maar dat was het euvel toen dus niet. En dan vergeten de kraan weer terug te draaien. En ik heb heb hem helemaal op de kant gehad, nee geen pruttel meer uit te krijgen.

Ooh ja, ik zal nog wat picies plaatsen. Het ziet er op de foto wel mooier uit dan in het eggie. Vooral de verschillende kappen er op maakt hem minder fraai. Niet dat ik daar mee zit. ik heb zaterdag namelijk een autospuiter verhuisd met mijn bus. Ik wou er niks voor hebben, ik vraag alleen een wederdienst.  ;D







Handtekeningen worden getoond in ieder bericht of persoonlijk bericht.

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: E.G.J. kan aan het werk. hij heeft een gebruikte honda gekocht.
« Reactie #17 Gepost op: 11-03-2007, 21:12 »
Mat zwart spuiten, heb je 'n Alp-ratbike  8)
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 36
Re: E.G.J. kan aan het werk. hij heeft een gebruikte honda gekocht.
« Reactie #18 Gepost op: 11-03-2007, 21:34 »
Mat zwart spuiten, heb je 'n Alp-ratbike  8)

Ik zat meer aan geel te denken, ik wil wel goed opvallen en zonder grootlicht aan kunnen rond rijden.
Handtekeningen worden getoond in ieder bericht of persoonlijk bericht.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 36
Re: E.G.J. kan aan het werk. hij heeft een gebruikte honda gekocht.
« Reactie #19 Gepost op: 14-03-2007, 15:47 »
Vandaag heb ik een stripje boven de cdi-unit langs gelast. De buddy zit nu ook beter. Ik denk dat ik een breukje ergens in de kabel heb. Nu ik alles los heb gehad doet hij het weer goed. Ik heb wel cdi onderling omgewisseld. Mocht hij nu weer op dezelfde cillinder uit vallen dan is het een kabelbreuk. Ik heb vandaag anderhalf uur de zandwegen getrotseerd en nog steeds geen problemen weer ondervonden.
Handtekeningen worden getoond in ieder bericht of persoonlijk bericht.

Offline member

  • Aut viam inveniam, aut faciam
  • *****
  • Berichten: 1314
Re: E.G.J. kan aan het werk. hij heeft een gebruikte honda gekocht.
« Reactie #20 Gepost op: 14-03-2007, 19:29 »
heb je nog wat aan die werkplaatshandboeken?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 36
Re: E.G.J. kan aan het werk. hij heeft een gebruikte honda gekocht.
« Reactie #21 Gepost op: 14-03-2007, 22:20 »
heb je nog wat aan die werkplaatshandboeken?

tuurlijk heb ik daar wat aan. Ik heb er nog niet veel in gebladerd, maar dat zal zeer binnenkort wel gaan gebeuren. want ik ga hem eerst maar eens een beurtje geven.
Handtekeningen worden getoond in ieder bericht of persoonlijk bericht.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 18
Re: E.G.J. kan aan het werk. hij heeft een gebruikte honda gekocht.
« Reactie #22 Gepost op: 24-03-2007, 23:30 »
Succes met bike .

Vries is het weer menens.

Komt het zien????

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 36
Re: E.G.J. kan aan het werk. hij heeft een gebruikte honda gekocht.
« Reactie #23 Gepost op: 25-03-2007, 13:40 »
Succes met bike .

Vries is het weer menens.

Komt het zien????

Dat zit er wel dik in ja. Dan ga ik het nu maar eens van de andere kant kijken. Wel gek om niet meer deel te  nemen, ik heb nu tijd over  ::)


En wat betrefd de transalp: Ik heb inderdaad weer cillinderuitval op dezelfde cillinder, terwijl ik de cdi uitgewisseld heb. dus toch een kabelbreuk.
Handtekeningen worden getoond in ieder bericht of persoonlijk bericht.