Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Best lullig...  (gelezen 881 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Best lullig...
« Gepost op: 02-03-2007, 14:19 »
Rij ik gister met een leerling over klaverblad Heinkenszand, zie ik een motorrijder met pech die z`n motor vooruit duwt. We stoppen. BLijkt het een monteur van Motor2000 in Heinkenszand te zijn die een vers uit het krat gehaalde Aprillia SXV550 voortduwt. Blijkt dat ie de motor net helemaal in elkaar had gezet en ging proefrijden omdat er klanten op zouden gaan rijden. De reden dat ie `m voortduwde was dat zojuist de versnellingsbak in elkaar was gelopen.... Ik heb `m ff m`n mobieltje geleend zodat ie hulptroepen kon bellen, was nog een aardig eindje lopen namelijk. Ik vrees voor de duurzaamheid van die dingen als ik het zo zach. Hij vond het ding wel super rijden zei hij  ;)
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Best lullig...
« Reactie #1 Gepost op: 02-03-2007, 14:28 »
zal wel exemplarisch zijn  :o
of geen versnellingsbakolie erin. nog niet eerder gelezen over vastgelopen versn.bak

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: Best lullig...
« Reactie #2 Gepost op: 02-03-2007, 14:32 »
Nou, olie zat er wel in volgens de goeie man... maar dat er iets goed fout was was wel duidelijk.
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Best lullig...
« Reactie #3 Gepost op: 02-03-2007, 15:12 »
Kom op luitjes, een montage fout gebeurd overal!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: Best lullig...
« Reactie #4 Gepost op: 02-03-2007, 15:22 »
Mogelijk maar het zijn er echt geen sukkels hoor, ook al zou Klei daar niets kopen bij die lui  ;D
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Best lullig...
« Reactie #5 Gepost op: 03-03-2007, 10:29 »
Als zoiets in de eerste km's in de puin loopt heeft dat niks met de kwaliteit  en betrouwbaarheid van de onderdelen te maken, maar met de kwaliteit van de afmontage.

Dit soort fouten zit ik niet zo mee... daar krijg je altijd wel garantie op zonder problemen.

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Best lullig...
« Reactie #6 Gepost op: 03-03-2007, 19:43 »
Als zoiets in de eerste km's in de puin loopt heeft dat niks met de kwaliteit  en betrouwbaarheid van de onderdelen te maken, maar met de kwaliteit van de afmontage.

Kheb al zat testen gelezen waar ze zonder 1 enkel probleempje enkele honderden KM's rijden. Zal dus wel meevallen met de onbetrouwbaarheid van de onderdelen, anders hadden ze dat er vast bij gezet. Blijft overigens nog steeds lullig...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Best lullig...
« Reactie #7 Gepost op: 03-03-2007, 20:44 »
Ray kocht een nieuwe KTM, en die liep vrolijk in puin op zijn eerste trip er mee meen ik?
Is soms toch geen cent voor te geen idd.