Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Offroad ter hoogte van bordeaux atlantische oceaan  (gelezen 1440 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Offroad ter hoogte van bordeaux atlantische oceaan
« Gepost op: 09-04-2011, 21:50 »
Iemand enig idee of er ter hoogte van Bordeaux aan de Atlantishe oceaan wat offroad te rijden valt ?
Omgeving Lacanau .
Wil een motor meenemen op de aanhanger voor de vakantie
Als er wat leuks te rijden is offroad neem ik iets op noppen , anders wat meer asfalt geschikte bandjes .
 
Grt Olaf

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Offroad ter hoogte van bordeaux atlantische oceaan
« Reactie #1 Gepost op: 10-04-2011, 10:00 »
mmm ik ben daar wel eens geweest, maar mijn ervaring is dat het daar vooral grote vlakke kurkdroge (bandgevaar!) dennebossen zijn, op zanderige grond. Je kunt er vast wel offroad rijden, maar spannend zal het niet echt zijn denk ik.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 153
Re: Offroad ter hoogte van bordeaux atlantische oceaan
« Reactie #2 Gepost op: 11-04-2011, 11:45 »
Wel leuk iedere nacht vrij kamperen aan een van de vele "etang's"... je eigen meertje met glashelder water. Fijn om even een frisse duik te nemen na een dagje off-road.
 
Ga maar niet met je bike de "dune de Pilat" op want het risico op een boete was altijd al aanwezig en de wetten in Europa qua off-road rijden zijn er niet soepeler op geworden de afgelopen jaren.
There's no place like home... the desert!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
Re: Offroad ter hoogte van bordeaux atlantische oceaan
« Reactie #3 Gepost op: 11-04-2011, 12:07 »
Koos van Geene woont in de Limousin regio dat ligt ten oosten van Bordeaux. Heeft ook een topic gehad op dit forum. Hij verzorgt off-road ritten als gids.
 
koos.van-geene@wanadoo.fr

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: Offroad ter hoogte van bordeaux atlantische oceaan
« Reactie #4 Gepost op: 13-04-2011, 03:07 »
Koos van Geene woont in de Limousin regio dat ligt ten oosten van Bordeaux. Heeft ook een topic gehad op dit forum. Hij verzorgt off-road ritten als gids.
 
koos.van-geene@wanadoo.fr
Die ga ik een mail sturen .
 
Bedankt voor de info .
 
Grt Olaf

Offline member

  • *****
  • Berichten: 376
Re: Offroad ter hoogte van bordeaux atlantische oceaan
« Reactie #5 Gepost op: 13-04-2011, 07:50 »
Heb enkele jaren geleden tijdens een vakantie in Biaritz nog op de dune de Pilat gereden.
(leerde er een plaatselijke ritorganisator kennen en 's nachts ... zonder licht trok hij met mij de duin op :o  ... en dat allemaal terwijl beneden op het strand de polies controle deed :-X .
 
 
Denk niet dat je dit nu nog zou lukken!
tijden veranderen ;)