Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Grevenbroich, wat te verwachten?  (gelezen 1462 keer)

Offline member

  • Zet maar gauw je helm weer op!
  • *****
  • Berichten: 706
Grevenbroich, wat te verwachten?
« Gepost op: 14-07-2012, 18:57 »
Iemand uit mijn vage kennissenkring heeft het plan opgevat om morgen af te reizen naar Grevenbroich, Dld.
Ik heb wel even op de site rondgeneusd http://www.msc-grevenbroich.com maar wat kan ik daar verwachten?
Want ja, ik heb de Super al op de kar geslingerd, ik gaat ook heen.
 
Iemand al eens geweest? Is het meer dan alleen een crossbaan? Enduro mogelijkheden?
Ik hoor het graag, ik ga me nu vast voorbereiden op lekker regenrijden.
 
Giel
As je maar niet falt!

Offline member

  • Zet maar gauw je helm weer op!
  • *****
  • Berichten: 706
Re: Grevenbroich, wat te verwachten?
« Reactie #1 Gepost op: 16-07-2012, 18:58 »
Ik kan er kort over zijn: Zand
Zwaar zand.
Beetje te zwaar zand voor mij en m'n ST.
Volgende opwelling eerst even goed overdenken (als dat al kan met een opwelling) ???
Mooie baan verder, orga was wel erg zeikerig (en Duits, of hoort dat bij elkaar?)
 
 :(
 
Topic mag weer stilletjes verdwijnen ;D
As je maar niet falt!

Offline member

  • Queen off-the-road
  • *****
  • Berichten: 843
Re: Grevenbroich, wat te verwachten?
« Reactie #2 Gepost op: 16-07-2012, 19:43 »
Ben nu wel nieuwsgierig! En, zijn er enduro mogelijkheden en is het meer dan alleen een baan?  :)
Waar liep de organisatie over te zeiken dan?




Ik hoor wel eens dat bestuur je niet op de baan wil hebben met een kentekenplaat en zijstandaard maar ik heb dat zelf nog nooit meegemaakt.
Liever gelast dan geleaset

Offline member

  • Zet maar gauw je helm weer op!
  • *****
  • Berichten: 706
Re: Grevenbroich, wat te verwachten?
« Reactie #3 Gepost op: 16-07-2012, 22:05 »
Nee, alleen crossbaan. Toen de rest van het gezelschap de buurt wilden gaan verkennen reden ze niet bepaald stapvoets het terrein af (pad was kilometers lang) en toen kwamen ze bij mij zeiken! Ik had even geen vertaling klaar van 'ik ben niet mijn broeders hoeder' maar ik was er wel klaar mee. Toen ze terug waren niks gehoord, toen ze weer wegreden kwamen ze weer bij mij. En foto's van kentekenplaten maken van motoren en auto's.
Nog wel even twee rondjes op een Beta gereden en er achter gekomen dat ik daar net zo beroerd op rijd als op de Super Tenere. Ligt het dus toch niet aan de motor. :-\
As je maar niet falt!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 871
Re: Grevenbroich, wat te verwachten?
« Reactie #4 Gepost op: 16-07-2012, 22:34 »
het ziet er idd uit als een zware baan.....
grevenbroich mx 15.01.2012
Honda V45 Magna-Suzuki Dr800s-Ktm Exc525-Beta300RR

Offline member

  • Zet maar gauw je helm weer op!
  • *****
  • Berichten: 706
Re: Grevenbroich, wat te verwachten?
« Reactie #5 Gepost op: 17-07-2012, 20:36 »
Ja, ik ben niet competatief ingesteld als ik ga rijden, maar als ik wordt ingehaald door een broekmannetje op een 65cctje.... dan zeg ik ook gewoon dat de baan extreem zwaar was.
Fysiek was voor mij de rek er wel even uit na een paar rondjes, de motor kon waarschijnlijk nog wel iets meer.
Toen ik de koppeling wat hoorde knerpen (bij wegrijden in z'n 2 heuvelop in mul zand) durfde ik eigenlijk niet meer heel woest te rijden. Ik heb 'm ook nog voor woon-werk nodig.
Toch nog even melden ook al heb ik er geen filmpje van:
Duitser met glimmende WR. En dito glimmende integraalhelm. En stoere enkellaarsjes en een kekke spijkerbroek. :-* En nog stoerdere maten, die het spul wel voor elkaar hebben en duidelijk vaker gereden hebben. Draait de baan op, gas open, één hobbel, tweede hobbel, nog meer gas, derde hobbel gas dicht en er keihard voorover afsodemieteren. En dat al na 20 meter. Toch lachen met die Duitsers. ;D
As je maar niet falt!