Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: All Road routes  (gelezen 2470 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: All Road routes
« Reactie #15 Gepost op: 12-02-2008, 10:51 »
Zover ik heb begrepen mag je in de ardennen alleen met een vergunning offroad rijden...
Er worden wel regelmatig leuke ritten georganiseerd, zie bijvoorbeeld: www.ROAD.be
Zover ik weet zijn die in ieder geval legaal (je betaald er tenslotte voor)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4382
Re: All Road routes
« Reactie #16 Gepost op: 12-02-2008, 11:50 »
Voor een flatscreen die van de vrachtwagen is gevallen betaal je ook ;D
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 59
Re: All Road routes
« Reactie #17 Gepost op: 16-02-2008, 20:53 »
Weer typisch belgie voor alles en nog wat betalen maargoed this nu eenmaal zo,heeft er iemand ervaring in de ardennen en die zijn weg daar een beetje kent.
In de zin van all-road dan niet het zware enduro werk maar mooie wegen en off-road weggetjes enzv.....

Groetjes.

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: All Road routes
« Reactie #18 Gepost op: 16-02-2008, 21:06 »
Weer typisch belgie voor alles en nog wat betalen .....
Da's een beetje kort door de bocht.
De organisator heeft er veel werk aan, hij heeft ook kosten.
Er er zit een warme maaltijd bij inbegrepen.

Ik vind het een alleszins redelijk bedrag.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 42
Re: All Road routes
« Reactie #19 Gepost op: 28-02-2008, 16:20 »
Weet er iemand misschien mooie routes, inclusief off-road, in Luxemburg? Of die omgeveing in elk geval? Of is het daar normaal gesproken ook niet toegestaan om het asfalt te verlaten...? En anders het zwarte woud ofzo..?

gr,j.
zeg maar Jaap hoor...

'95 XTZ750  //  '95 R1100GS

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: All Road routes
« Reactie #20 Gepost op: 28-02-2008, 18:44 »
Zeg Jaap, dat had je me ook wel onder de lunch kunnen vragen  ;D
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 59
Re: All Road routes
« Reactie #21 Gepost op: 29-02-2008, 01:51 »
Citaat van: ronny op 16-02-2008, 20:53
Weer typisch belgie voor alles en nog wat betalen .....

Da's een beetje kort door de bocht.
De organisator heeft er veel werk aan, hij heeft ook kosten.
Er er zit een warme maaltijd bij inbegrepen.

Ik vind het een alleszins redelijk bedrag
gr,j.
[/quote]
Jow Bolski ...ik druk me even verkeerd uit ik bedoel eigenlijk je mag je blauw betalen aan belasting geld en milieu bos en groen maar daar een keer gaan rijden op de zandwegen of boswegen mag dan niet maar er gebeurt daar wel op grote schaal aan houtkap met zware rijtuigen om de bomen eruit te halen maar over die sporen mag je dan niet komen omdat je dan de natuur vernield ik ben daar van de zomer nog gaan wandelen en overal zwaare sporen gezien van traktoren en dergelijken.
 ;)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 59
Re: All Road routes
« Reactie #22 Gepost op: 29-02-2008, 02:04 »
Nog een straffer verhaal...
Ik ging vroeger regelmatig aan hobby cross doen met een honda 250 cr op een crossparcour dat tegen het militair vliegveld ligt te kleine brogel..
Na jaren daar te mogen crossen word het gesloten door de mensen van het groen wegens lawaai hinder door de crossers en was schadelijk voor de vogelke's.
Wij lapten die regel aan ons laars en het leven ging door tot dat we betrapt werden door de boswachter die ons kwam zeggen  het terrein te verlaten alle dat probeerde hij maar we verstonden het niet goed,niet dat hij een vreemde taal sprak maar omdat de f 16 straaljagers daar hun loodsen hadden tegen de draad omheining van het crossparcour (allĂ© op een 100 meter ongeveer en die laten daar dagelijks de motoren opwarmen zo een paar uurkes per dag en dan gaan ze de lucht in en die boswachter moest schreeuwen en roepen om boven het lawaai van die f16 jagers uit te komen en wij verstonden hem met veel moeite.
Wie maakt dan het meeste lawaai.......en zo kan ik nog even doorgaan met voorbeelden........das dus echt belgisch.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: All Road routes
« Reactie #23 Gepost op: 29-02-2008, 13:05 »
Haha, ik was een tijdje terug op bezoek bij iemand in Kleine Brogel, stonden ff in de tuin te praten toen er zo'n F16 startte.... einde gesprek gedurende de 10 minuten die hij erover deed om ver genoeg te zijn dat wij elkaar weer net konden verstaan (totaal duurde het langer voor het geluid echt weg was) ik vroeg aan de mensen die er woonde hoe vaak dit nou gebeurde... elke dag een aantal keer en ook 's nachts!!! Ik zou er gek van worden, maar zij zeiden dat je eraan went.....

Maar als je aan die bewoners vraagt of zij last hebben van een paar brommers.... Dachut nie, als je aan het geluid van die F16's kan wennen die elke dag een paar keer je huis laten trillen zijn een paar brommers slechts een lichte zoem...