Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Offroad rit Westerbork  (gelezen 1144 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Offroad rit Westerbork
« Gepost op: 06-10-2007, 13:48 »
Hallo everybody,

my dutch is still not good enough for writing. I would like to ride my HP-2 on Sunday. Does anybody know how the ground-conditions are? I would be happy to get some reactions. I come frome the border near Aalten/Dinxperlo so that the way takes about 1 1/2 h. But may be it´s worth it.

Thanks a lot and

Tot ziens !!!!!!!!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: Offroad rit Westerbork
« Reactie #1 Gepost op: 06-10-2007, 14:22 »
Hallo everybody,

my dutch is still not good enough for writing. I would like to ride my HP-2 on Sunday. Does anybody know how the ground-conditions are? I would be happy to get some reactions. I come frome the border near Aalten/Dinxperlo so that the way takes about 1 1/2 h. But may be it´s worth it.

Thanks a lot and

Tot ziens !!!!!!!!
je krijgt het dan wel zwaar, je kent zand?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Offroad rit Westerbork
« Reactie #2 Gepost op: 06-10-2007, 19:48 »
maybe it's a better idea to come to Apeldoorn where BDM (BMW dealer with great interest in rally) has organised an all road ride 150 km..... start at 10.oo am, deventerstraat, Apeldoorn
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Offroad rit Westerbork
« Reactie #3 Gepost op: 06-10-2007, 20:07 »
Perhaps mr basicbiker can ride very well en he wants to do these off the road ride''s.
The bdm ride is allready full and i dont know the policy if you come without anouncement


ppfff my dutch isn't very well but my Enlish is worse.

gruss
Brommer

immer mit die fresse ins blaue hinein!!!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Offroad rit Westerbork
« Reactie #4 Gepost op: 07-10-2007, 19:15 »
Het was weer super leuk en super mooi weer.en veel bekenden!
uiteindelijk 4 rondes gereden, en dat waren beste rondes. (laatste rondje op karakter.. de blaren op mijn poten :) )

Leuk baantje, vooral veel zanderige maisvelden waar je lekker aan het gas kon hangen. het en der een trialstukkie of wat springbulten en een klein crossbaantje.

Mr Basicbiker ook nog gezien en effe staan kletsen. Hij had ook een lekker rondje gereden met zijn HP2!

grts


Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: Offroad rit Westerbork
« Reactie #5 Gepost op: 07-10-2007, 21:28 »
yep kan beamen dat de offroad een goede was. Na 3 ronden vonden wij het genoeg. Was gelukkig een rondje van een kleine 40km ;)
Denk dat ik morgen wel wat spiertjes zal voelen ::)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 276
Re: Offroad rit Westerbork
« Reactie #6 Gepost op: 07-10-2007, 21:55 »
Ik ben vandaag ook naar Westerbork geweest. Erg mooie rit, mede dankzij de bodemgesteldheid die echt prima was. Dit was wel een heel verschil met de ellende van vorige week. Ik zat vandaag ook erg goed in mijn vel... Alles ging gewoon heel erg goed dus ik heb lekker hard kunnen rijden. Erg genoten ondanks dat mijn KTM de eerste ronde nogal moeilijk deed in verband met water in 1 van de stekkers. Kon maar een kwart gas geven. Bij meer gas viel ie dood en dat is natuurlijk zwaar klote op maisvelden. Na een km of 20 was het probleem gelukkig al een stuk minder en na de eerste ronde was het helemaal over.

Die HP2 heb ik ook nog zien rijden.. Met geloof ik nog een 950 erbij of iets anders groots...

Uiteindelijk ook vier ronden gereden.

Zojuist de motor afgespoten en weer vers water in de stekker gespoten @#$#@$ Van de week maar eens loshalen en inspuiten dus

2008 KTM 450 EXR-R | 1980 Yamaha XT 500 | 1997 BMW R1100GS

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: Offroad rit Westerbork
« Reactie #7 Gepost op: 07-10-2007, 22:10 »
It was a nice ride. I´m looking forward to the next times. Maybe at the following weekend.

Tot ziens !