Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Wat te doen als je een gepimpte motor hebt...(zucht)  (gelezen 4406 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Wat te doen als je een gepimpte motor hebt...(zucht)
« Reactie #15 Gepost op: 30-08-2007, 13:21 »
Dan is de boutmaat gelijk aan LC8, de kettingbreedte gelijk (525). alleen het binnengat anders (groter). Das weinig werk voor de heren om het wat verder uit te draaien. 

blijft dat je iemand moet vinden die ze op maat maakt, en daar hoort een prijskaartje bij.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Wat te doen als je een gepimpte motor hebt...(zucht)
« Reactie #16 Gepost op: 30-08-2007, 14:28 »
Verschil is dat het achtertandwiel van een Big (door JT Sporckets iig) standaard al geleverd wordt in de maten 42, 46, 47, 48, 49 en 50, misschien binnen jouw wensen voor de Big?

J-P echter zoekt een tandwiel dat bij niemand in het assortiment zit. Maatwerk dus. :(
nee, zou op maat gemaakt worden.. maare goed te weten dat het ook zo kan..
en ben wel tevreden over de orginele verhouding van m'n BIG..
gr zappa
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Wat te doen als je een gepimpte motor hebt...(zucht)
« Reactie #17 Gepost op: 30-08-2007, 19:16 »
Dan is de boutmaat gelijk aan LC8, de kettingbreedte gelijk (525). alleen het binnengat anders (groter). Das weinig werk voor de heren om het wat verder uit te draaien. 

blijft dat je iemand moet vinden die ze op maat maakt, en daar hoort een prijskaartje bij.

Helaas kan m'n draaibank niet groot genoeg voor die tandwielen, of ik zou een hulpstukje moeten maken...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2002
Re: Wat te doen als je een gepimpte motor hebt...(zucht)
« Reactie #18 Gepost op: 30-08-2007, 19:52 »
Mooi lijntje tekenen, en dremelen maar?

J-P, ben je er echt heel, heel zeker van dat 1 miezerig tandje kleiner voor niet kan? Dan kun je wel je 49-tands tandwieltje gebruiken.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2548
Re: Wat te doen als je een gepimpte motor hebt...(zucht)
« Reactie #19 Gepost op: 30-08-2007, 21:52 »
hoi
heb je al aan quickly gevraagd waar die
dat tandwiel heeft laten maken? :-X
RENE

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: Wat te doen als je een gepimpte motor hebt...(zucht)
« Reactie #20 Gepost op: 31-08-2007, 23:27 »
Ik ga morgen naar quickly (vandaag 2 lekke banden gereden o p de DR650) en dan regel ik het gelijk. Het tandwiel wat ik zoek is in ieder geval een JTR300, chain 525 en dan 52 tands. En iquickly had me al verteld dat kleiner onmogelijk is omdat m`n achterbrug er anders aan gaat...
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer