Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: KTM dag in Veldhoven 21/10  (gelezen 1721 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 264
KTM dag in Veldhoven 21/10
« Gepost op: 17-10-2007, 09:29 »
Wie gaat er zondag naar toe?

Johan
KTM 450 exc, en nu leren rijden...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: KTM dag in Veldhoven 21/10
« Reactie #1 Gepost op: 17-10-2007, 10:04 »
Best kans van. Oma is ook 65 jaar getrouwd, dus moet ik ook nog ff naar toe. Prioriteiten.....

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 102
Re: KTM dag in Veldhoven 21/10
« Reactie #2 Gepost op: 17-10-2007, 10:28 »
Wij zijn van de partij en gaan ook rijden. Eigenlijk daarvoor gaan we er heen.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: KTM dag in Veldhoven 21/10
« Reactie #3 Gepost op: 17-10-2007, 21:19 »
misschien kom ik even buurten.. maar nog absoluut niet zeker.

Ik wilde eigenlijk rijdne, maar bedacht me een paar dagen terug dat ik helemaal geen motorspullies heb op dat moment: alles op transport naar Marocco :)

Vervelend he :) :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: KTM dag in Veldhoven 21/10
« Reactie #4 Gepost op: 19-10-2007, 09:01 »
I'll be there ! :) :) :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: KTM dag in Veldhoven 21/10
« Reactie #5 Gepost op: 19-10-2007, 10:54 »
misschien kom ik even buurten.. maar nog absoluut niet zeker.

Ik wilde eigenlijk rijdne, maar bedacht me een paar dagen terug dat ik helemaal geen motorspullies heb op dat moment: alles op transport naar Marocco :)

Vervelend he :) :-X
Leuk man, wat ga je doen..... OK motorrijden. ::)
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 751
Re: KTM dag in Veldhoven 21/10
« Reactie #6 Gepost op: 19-10-2007, 13:20 »
misschien kom ik even buurten.. maar nog absoluut niet zeker.

Ik wilde eigenlijk rijdne, maar bedacht me een paar dagen terug dat ik helemaal geen motorspullies heb op dat moment: alles op transport naar Marocco :)

Vervelend he :) :-X
Ohw, wat gaat ge doen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: KTM dag in Veldhoven 21/10
« Reactie #7 Gepost op: 19-10-2007, 17:00 »
motorrijden natuurlijk :) (foute topic)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 274
Re: KTM dag in Veldhoven 21/10
« Reactie #8 Gepost op: 20-10-2007, 22:22 »
Morgenochtend om 08.30 uur present. We hebben weer een zootje ktm's gescoord dus wordt weer lachen ! ::)

Maar weer eens opstappen......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 274
Re: KTM dag in Veldhoven 21/10
« Reactie #9 Gepost op: 22-10-2007, 10:37 »
t was weer een perfect georganiseerd evenement.
Leuke enduroroute. De tankbaan/klapzand was weer wat korter dan vorig jaar. Maar lang genoeg :P
Ik heb op een 250 EXC gereden. Ging lekker.

Buiten wat leuke bezienswaardigheden zoals de X-bow, Heroes Legend Stand met Eric Verhoef, Dakardeelnemers hadden ze voor de gelegenheid ook nog een mooie zwarte heli staan met grote KTM letters erop. We hebben nog ff meegevlogen en wat is het gaaf om met het neusje schuin naar voren achter de Endurodeelnemers over die lange zandpaden aan te vliegen.
Het sproeien van het zand, op t achterwiel planerend over de knippenpaden.............het leken de helibeelden vanuit de Dakar wel. Echt gaaf !

Volgend jaar weer.
@Crimson: doet ie t alweer ??????
Maar weer eens opstappen......

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 102
Re: KTM dag in Veldhoven 21/10
« Reactie #10 Gepost op: 22-10-2007, 12:00 »
Het was een zeer bijzondere ervaring om met een KTM Adventure 640 met volle tank (waarom ik net voor de rit hem aftankte blijft me nog een raadsel) tussen de snelle jongens te rijden. De eerste ronde leverde me een zeik nat t-shirt en helm op van de zweet. Na drie kwartier uithijgen de tweede ronde gereden. Ik kon maar aan een ding denken of beter nergens aan denken en gas geven en nog eens gas geven. Toen ging die lekker. Maar na twee rondjes was ik lekker kapot en hebben we de motor weer op de aanhanger gezet.

Kortom een perfect en leerzame dag



Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: KTM dag in Veldhoven 21/10
« Reactie #11 Gepost op: 26-10-2007, 16:14 »
Mijn 640 is niet veel lichter, maar ik was na drie rondjes ook aardig moe. Was wel een heeeeel fantastische rit: geen meter asfalt gezien!

Lokale politie, waarschijnlijk een stadswacht op provisiebasis, wist mijn dag toch nog enigszins te verpesten door parkeerbon voor parkeren in de berm. Volgens mij is dat toegestaan (?) en zo niet dan wisten nog een paar honderd anderen dat ook niet, want er was geen plekje in de berm meer vrij. Ik heb daar geen woorden voor, althans geen die ik op dit forum wil gebruiken. !@@#$%^&&&**!!

Ga je OTR rijden omdat op de weg rijden al lang niet meer leuk is in NL en dan krijg je parkeerbon  :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: KTM dag in Veldhoven 21/10
« Reactie #12 Gepost op: 26-10-2007, 18:23 »
gewoon even een briefje schrijven, omstandigeheden uitleggen en uitleggen dat het irreeel is om daarvoor een parkeerbon te krijgen.

ps.: Het moet wel een echte  agent geweest zijn, want ome stadswacht/parkeerwacht mag alleen 'belastingaanmaningen' uitschrijven wanneer je zonder te betalen op een betaalde parkeerplek staat. (daarom parkeer ik ook altijd gewoon fout, ipv onbetaald :) ). Hier is duidelijk geen sprake van een betaalde parkeerplek.



Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: KTM dag in Veldhoven 21/10
« Reactie #13 Gepost op: 26-10-2007, 18:53 »
Was al van plan om een briefje te schrijven. :confused:

Zal verzoeken om alle bonnen te vernietigen, zodat deze agent opnieuw bezig kan gaan met zijn quotum. :P

Dus oppassen in Handel, want misschien valt dat ook wel in zijn rayon ;)