Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: eindelijk klaar  (gelezen 2414 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: eindelijk klaar
« Reactie #15 Gepost op: 16-04-2008, 07:15 »
Om ff de vragen te beantwoorden±

In de kleuren van RayZ kan, alle kleuren kunnen in principe. Heb bij mijn helm een metallic wit als basis gebruikt, das ook erg leuk.

Ja, witte helm is het allermakkelijkst. Bij die van mij zaten er stickers op, als je die helemaal weg wilt schuren ben je ff bezig. Die van Harold is egaal rood, die hoef je dus ook alleen dof te schuren en dan primen en wit spuiten, coaten en dan kun je beginnen.

Uren, ha ha, ik ga bij Harolds helm de uren bijhouden, maar onder de 20 uur kom ik denk ik niet uit. Was met mijn helm al 1 middag bezig om het ontwerp uit te zetten. Dan moet je elk valk aftapen voor dat je een ander vlak gaat spuiten, enz. Maar wel erg leuk werk, zeker als het dan eindelijk lukt en het resultaat er mag zijn.

Even voor de geinteresseerden, mocht je je helm gespoten willen hebben, dan is het het makkelijkst voor mij als je hem met 400 schuurpapier dof schuurt, stickers e.d. verwijderen. Dan hoef ik hem alleen nog na te schuren en scheelt heel veel uren werk. Ontwerp enzo kan in overleg, daarvoor kun je het beste even langskomen. Aangezien ik ook nog werk, moet je rekenen op een levertijd van ±1 maand voordat je de  blits af kunt steken.

Groetsels uit knutselland, Margrieta

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: eindelijk klaar
« Reactie #16 Gepost op: 16-04-2008, 09:12 »
Diep respect, voor alle kunstenaars !!  ::)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: eindelijk klaar
« Reactie #17 Gepost op: 16-04-2008, 12:13 »
nou bestel maar, bestel maar, bestel maar.....

Nou, roep maar even wat het kost: ik wel best zo'n M-paintjob helm hebben hoor  :D

Kan ik mijn bus ook een keer langsbrengen  :-X
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 751
Re: eindelijk klaar
« Reactie #18 Gepost op: 16-04-2008, 21:11 »
Binnenkort ga ik verhuizen, zijn er ook mogelijkheden voor een interieur vervraaiing? Een paar fraaie muurschilderingen van deze steil zo ik wel kunnen waarderen ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: eindelijk klaar
« Reactie #19 Gepost op: 16-04-2008, 21:44 »
Nou, roep maar even wat het kost: ik wel best zo'n M-paintjob helm hebben hoor  :D

Kan ik mijn bus ook een keer langsbrengen  :-X
Volgens mij geen probleem, de bus kan geloof ik na de race auto die ze nog moet spuiten. (een Volvo 340.....)'
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: eindelijk klaar
« Reactie #20 Gepost op: 17-04-2008, 17:55 »
ja leuk een bus, toch niet helemaal hoop ik met mijn 0,2 naaldje 4 ml verfbeker ::)
Ik zie het al helemaal voor mie, een mooi Afrikaans tafereeltje, zandduinen of zo, of die foto van jou die ik eens getekend heb erop :D