Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Noppenrijders en hun image  (gelezen 1330 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11363

Offline member

  • *****
  • Berichten: 437
Re: Noppenrijders en hun image
« Reactie #1 Gepost op: 10-03-2008, 11:54 »
En illegaal crossen rondom De Bilt helpt zeker mee. ??? Van mij mag je maar hou het lekker voor jezelf en een happy few. Iemand die vervelend wil doen maakt een screendumpje van je posting en zoekt weer publiciteit waar niemand op zit te wachten.
- Of ze asfalteren het of ze verbieden het.

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Noppenrijders en hun image
« Reactie #2 Gepost op: 10-03-2008, 11:55 »
Dank je Kappa, dat dacht ik net ook...  :-\

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2002
Re: Noppenrijders en hun image
« Reactie #3 Gepost op: 10-03-2008, 13:43 »
Pfff, moet ik een verslaggever die zijn text begint met 'Er hangt een deken van herrie over het bos. Honderden crossmotoren scheuren brullend de zondagsrust aan flarden als hongerige hyena’s die zojuist een gazelle tegen de grond hebben gewerkt.' serieus nemen? Da's gewoon een chagrijnige sukkel die zijn tweewekelijkse zondagochtendwip gemist heeft.

Stuur dan iemand die wel enige affiniteit met noppenbrommers heeft.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11363
Re: Noppenrijders en hun image
« Reactie #4 Gepost op: 10-03-2008, 13:52 »
Tsja, het gebeurt zelden dat dit soort pers zo uitgebreid schrijft over onze noppensport. Ik zie dit niet direct als negatief hoor, elke soort publiciteit is tenslotte publiciteit. En het is gewoon waar dat Daniël daar een soort halfgod is, dat is toch hardstikke leuk?

Ik heb ook niets op met een LowLands popconcert, hoe men daar baggert, rolt en zuipt in de modder. Toch is dit een soortgelijk iets; ik vind het leuk om te lezen, maar zou er zelf ook nooit naar toe gaan.

Buitenstaanders zullen dit lezen en waarschijnlijk gewoon vergeten...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Noppenrijders en hun image
« Reactie #5 Gepost op: 10-03-2008, 19:48 »
Heel vroeger ging ik ook nog wel eens naar de zijspancross, maar dat was vorige eeuw toen Ton van Heugten nog won ::)
Ik lees dat t er nog steeds gezellig is. Jammer dat dat oosten zover weg is...

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Noppenrijders en hun image
« Reactie #6 Gepost op: 11-03-2008, 12:48 »
toen Ton van Heugten nog won ::)

 ;D Toen waren de wielen nog van hout... :-X

Wat een enorme zuurpruim zeg, dattie dan gewoon thuis blijft en tegen iemand anders aan gaat liggen zeiken... >:(
Laat iemand gewoon in zijn waarde!!!!
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: Noppenrijders en hun image
« Reactie #7 Gepost op: 11-03-2008, 16:39 »
Het was in Lochem gewoon een beregezellig weekend. Her en der bij de mannen een heerlijk bakkie koffie ( twas nl wel friss ) .Marcel Willemsen nog een KiKa-beertje gegeven voor de geboorte van zoon Colin, even met Daan bijgekletst, Erik en Allan Davids weer even bijgepraat enz,enz,
De mannen van Kids and sidecars ook nog even bezocht en bijgepraat ( weer een bakkie koffie )
Dat die reporter dan heel toevallig langs de biertent oploopt en een gezellige drinker tegen het lijf loopt. Hij is van de schrik vergeten om om zich heen te kijken en zien hoe het sfeertje ECHT is.
Liever een dag in de kou naar de cross, dan 1 voetbalwedstrijd in een verwarmd stadion, en ergeren aan vele houligans.

O Zo, en ga maar eens naar een opstapdag en stap bij een zijspanner in de bak, weet je ook eens wat dat is.

Groetsels Erik,

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Noppenrijders en hun image
« Reactie #8 Gepost op: 11-03-2008, 16:49 »
'Er hangt een deken van herrie over het bos. Honderden crossmotoren scheuren brullend de zondagsrust aan flarden als hongerige hyena’s die zojuist een gazelle tegen de grond hebben gewerkt.'

Inderdaad, mooie beeldspraak, maar wel allejezus tendentieus! Ik snap even niet hoe je dit eventueel ook positief zou kunnen uitleggen. Getuigt van weinig respect...Het feit dat er ondanks het kutweer zoveel mensen op af komen zegt toch genoeg?
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11363
Re: Noppenrijders en hun image
« Reactie #9 Gepost op: 11-03-2008, 16:56 »
Volgens mij pakken hyena's nooit gazelles, daar zijn ze te traag voor, dan moet je meer bij het jachtluipaard zijn. Volgens mij smakken die lachebekjes wel bij het eten, maar om dat nu te vergelijken met een tweetaktzijspan, dat klopt niet ::)

De jochies van het westen zou heel wat kunnen leren van die uit het oosten. In Rotterdam of Den Haag heb je het pas gezellig als je voor of na een potje voetbal minstens 2 ME-busjes op zijn kop hebt gezet, iemand van de tegenpartij het ziekenhuis ingeslagen en een dure auto in de fik hebt gezet.

Geef mij dan maar zijspancross! Veel betere reputatie :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Noppenrijders en hun image
« Reactie #10 Gepost op: 11-03-2008, 19:21 »
He HE Noppy
den haag is een rustige stad hoor
er zijn een paar van die mafketels bij maar die heb je overal ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1811
Re: Noppenrijders en hun image
« Reactie #11 Gepost op: 11-03-2008, 20:48 »
Citaat
[large]God bestaat. Hij crosst door het bos met een Zwitser in zijn bak.[/large]

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Noppenrijders en hun image
« Reactie #12 Gepost op: 11-03-2008, 21:35 »
 :D, de 1 dit, de ander dat.. als we maar lol hebben en kunnen zijken op iets anders ;D
leuk stuk, leuke reacties ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl